joi, 11 aprilie 2013

30.:)

*2 nappal később*
Két napja itt vagyok a hidegben. Viz,étel..nélkül. Fázom. Hideg van nagyon..rettegek.
- Hogyvagy csajszi?-lépett be Zayn.
- Fázok. Éhes,szomjas vagyok. Senki nem tudja,hol vagyok..félek. Szerinted?
- Kiengedhetlek.
- Jó. Engedj ki.-kiabáltam..de szinte alig jött ki hang a torkomon.
- Várj..ez nem megy ingyen.
- Mit akarsz?
- Feküdj le velem.-ajánlotta fel.
- Zayn. Mi van veled..? Én..nem ilyennek ismertelek meg.
- Bells,én leszarom milyennek ismertél meg. Itt maradsz a hidegben,kaja nélkül,vagy..megteszed?
- Nem. Nem vagyok kurva.-kiabáltam.
- Piiip. Rossz válasz. Bocsika,de maradsz.-mondta,majd kiment.

Nagyon megijedtem..tejóég. Hogy lehet ilyen valaki? Tejóég!!!

*Harry szemszöge*
Esküszöm..ezt nem hiszem el..mostmár két napja nincs meg Bella. Mindenhol kerestük. Alig alszom valamit. A rendőrséget is hivtuk...azt mondták keresik,de kevés az információ..úgyhogy sokat nem tudnak tenni. Komolyan,azt se tudom mit tegyek. 
Egy röpke gondolattól vezérelve felhivtam Zaynt.
- Zayn!
- Mivan?
- Bellát elrabolták.-mondtam,mire felnevetett.- Mondom elrabolták. Ebbe mégis mi olyan vicces?
- Én raboltam el.-mondta ki egyszerűen,nekem meg egyszerre leesett egy kő a szivemről..de..ugyanakkor nagyon megijedtem.
- Miaz,hogy te raboltad el? Zayn,ne szórakozz. Minek raboltad el? Egyáltalán hol van?
- Bella az enyém. És ha nem..akkor addig tartom ott ahol van..amig egyszercsak kimúlik.-nevetett fel.-amúgymeg..mit gondoltál? Elmondom,hogy nálam van..és akkor egyből aztis megmondom,hogy holvan? Na ne nevettes. Ja és mégvalami. Gondolom nagy ijedtetekbe felhivtátok a rendőrbácsit.
- Igen.
- Na. Egy szót se arról,hogy nálam van..vagy nagyon megbánod..mert most olyat teszek amit te se akarsz.
Ekkor egy lövést hallottam és egy sikolyt. Majd lerakták.
Ne..ne..ez nem az amire gondolok..még véletlenül sem. Ugye? Lerohantam a nappaliba..mindenki a kanapén ült és telefonáltak..
- Mindenki jöjjön velem.
- Milett?
- Zaynnél van Bella. 
- Mii?-akadtak ki.
- Ne kérdezzetek semmit. Gyerünk. Üljünk kocsiba.
Be is ültünk. Útközben mindent elmeséltem.
- Ez nagyon durva te jó ég. De hova is megyünk?-kérdezte Louis.
- Ööö..felhivom Zaynt..hétha kiszedem.


- Zayn..nagyon szépen kérlek,mondd meg hol vagytok.
- Hah. Szánalmasak vagytok. 
- Egy pincébe vagyok..segitséééég.-kiabált Bella.
- Fogd be,te ribanc.-kiabált Zayn,majd egy dörömbölést hallottam.
- Segitség.
- Zayn..ne merd bántani Bellát.
Lerakta.

- Egy pincében vannak..mindegyiket megnézzük..Bella nagy bajban van. Louis taposs bele.-utasitottam.

*Bella szemszöge*

- Most szépen befogod.-jött közelebb Zayn,majd megcsókolt..és ezután kezdődött életem legrosszabb élménye..egy utolsót sikoltottam,majd elment minden erőm.
Levette ruháimat magához húzott..és egyre erőszakosabb volt...szorongatta a karom..és nagyon fájt..de már semmi hangom nem volt..
Ha akkor nem törik be az ajtót,és nem jön be Harry meg a srácok..lehet..lehet,hogy Zayn megerőszakol. Tejóég,még kimondani is rossz.
- Zayn engedd el.!-kiabált Harry.
- Bella az enyém,enyém,enyééééééééééém.-ordibált.
- Zayn ne kérjem mégegyszer. Azonnal engedd el.
- Igen,háát jó.-elövett egy fegyvert,majd magához húzott.-Nem adom oda..visszaszámlálás indul.-nevetett fel.-3....2....1
- Bella neeee!-orditott Niall,majd elkapta a karom,magához szoritott és megvédett.
Zayn magába lőtte a golyót. Pontosabban a hasába. Ha..Niall nem véd meg..most talán meghaltam volna.
A vér csak úgy ömlött..mindenki odarohant hozzá,csak Niall volt velem. Nagyon féltem..és sirtam..
A földet lassan betemette a vér.. Zayn szemei kinyilva maradtak.
Nem volt erőm. Niall felöltöztetett. Addig a mentők is kiértek és elvitték Zaynt.
Életem legszörnyűbb napja. Még mindig sirok..és akármennyi haragszom most Zaynre..nem törődnék bele,ha meghalna.

3 comentarii: