miercuri, 26 decembrie 2012

1.:)

Meghoztam az első részt,remélem tetszeni fog :)


Az eső kopogása hallatszott csak az  ablakomon,fura,hogy ez az utolsó napom itt,Chicagóban,ugyanis elköltözünk Londonba,mert apám ott kapott munkát. Egyáltalán nem szeretném itt hagyni az otthonomat,barátaimat és mindent.
- Bell gyere már le !-kiabált anya,de most nem volt kedvem felkelni és itt hagyni az ágyamat..
- Bell gyere le,mert itt hagyunk.-jött be az öcsém Matt.
Erre csak morogtam egyet és befordultam.
- Ha nem hát nem-mondta,majd leeöntött egy pohár jéghideg vizzel.
- Bassza meg...normális vagy ?-szöktem fel.
- Na..gyere kajálni.
- Áh..jó jövök,csak felöltözök.

*ezt a ruhát kaptam magamra*

Lementem a konyhába,ahol anya sürgött-forgott,leültem az asztalhoz,majd vártam hogy anya elém rakja a kaját.
- Egyél gyorsan,aztán hozd le a cuccaid és indulunk.
- Anya nem akarom itthagyni ezt a házat.
- Tudom kicsim,de muszáj oda mennünk. Meglátod nem lesz baj.
- Te tudod.-sóhajtottam.
Megettem a kajámat,majd felszaladtam a szobámba..felkötöttem a hajamat, kisminkeltem magam,vagyis szempillaspirált raktam fel..kihúztam a szemem és egy kis alapozót raktam fel.
Beraktam a kis neszeszeremet a bőröndömbe. Levittem a cuccaimat,ami kb 5 bőröndből és a táskámból állt..
Lennt mindenki rám várt,bepakoltunk a kocsiba,majd elindultunk.
*reptéren*
- Matt add már ide azt a rohadt táskát.
- Drágám,hol vannak a jegyek.?-anya
- Máris.-mondta apám.
- Mért mi lesz ha nem ?-vágott vissza nekem a drága öcsém.
- Megverlek prücsök.-öltöttem ki a nyelvem.
- Ó...betojtam..odaadjam ? Jó..meggondolom..NEM!
- Anyuuuuuuu Matt elvette a táskám és nem adja vissza.-mondtam nyávogós hangon.
- Metthew Truscott azonnal add vissza a nővéred táskáját. Nem elég az én bajom..még ti is kezditek..David..add már ide azokat a jegyeket.-papolt anyám.
Aztán Matt visszaadta a táskát,mert meglátott egy csajt..és ilyenkor totál bedilizik.
- Megkérjük a Londonba utazó utasainkat,hogy szálljanak fel a repülőgépre.-mondta be egy női hang. Mi követtük utasitásait..anya irányitott,mint mindig.
- Álljatok már egyenesen. Bell húzd ki magad.
- De anya.
- Semmi de. Most fel szállunk a repülőre..és megkérlek Matthew,hogy fogd meg a nővéred kezét.
- Nem vagyok Metthew...és nem fogom meg..nem vagyok hülye.
- Megint elvesztődsz,mint tavaly amikor Hawaii-ra utaztunk,és miattad késtük le a gépet. Ha elvesztődsz esküszöm,nagyon megbánod..ez az egy gép megy Londonba és nem akarjuk lekésni.-mondta anya,majd lassan felmentünk a gépre. Szerencsére Matt nem vesztődött el.
- Én ülök az ablaknál.-mondta.
- Matt én ülök az ablaknál...mindig én ülök az ablaknál..ne szórakozz velem.
- Bell..te ne szórakozz velem. Na engedj oda.-lökött meg.
- Baszd meg Metthew Truscott. Én ülök itt,pofa be ! Különben is..én vagyok a nagyobb.
- S az engem hol érdekel ? És nem vagyok Metthew Truscott...eljutott a csöppnyi agyadig ?
- Na nyugodj le öcsi. Én ülök itt téma lezárva. Törődj bele,mindig én nyerek.-kacsintottam,majd befordultam.
- Jó..nekem pisilnem kell.
- Matt most ültünk fel. Nem tudtad magad kihugyálni a reptéren ?
- De..ott is voltam.
- Tejóságos ég. 
Mikor elment én csak néztem a felhőket,mikor hirtelen valaki levágódott mellém a székre..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu