joi, 27 decembrie 2012

2.:)

- Adjááá répáááááááááááááát !-kiabálta a képembe.
- Fúúúj..leköptél,és milyen répát adjak neked ? És ki vagy ? És mit keresel itt ?
- Bocs...de répahiányom van. Amúgy Louis vagyok.-vigyorgott.
- Én Bella.
- Hé te vizipöcs,szállj le a tesómról.-kiabált Matt.
- Van répád ?
- Mivan ? Te hülye vagy ?-kérdezte Matt.
- Na..én megyek répászni..még találkozunk.-kacsintott.
- Retek.-mondta Matt.-
- Nem,répa.
- Mivan ?-nézett rám hülyén.
- Mi ?
- Énis ezt kérdem.
- Ó hagyjuk.
*már Londonban*
- Matt,hol van anya táskája,amit rád bizott ?
- Őő..nemtudom ? Nem nálad van ? Azt hittem,te vigyázol rá.
- Matt..azt rád bizták. Hol hagytad ?
- Ööö..várj.-mondta majd elrohant.
- Mi a szart csinálsz ?-kiáltottam utána.
Ez hülye. Hamar vissza is jött.
- Mivan ?
- Fennthagytam.
- Esküszöm te analfabéta vagy. Hogy a szarba hagyhattad ott ? Abba anyának egy csomó fontos dolga van.
- Hát..most én mitcsináljak.?
- Na itt vagyunk. Matthew kérlek add ide a kistáskámat.-mondta anya,én meg szinte eröhögtem magam.
- Anyu..az a baaj..hogy izééé.
- Metthew Truscott ne szórakozz velem,mit csináltál a kistáskámmal ?
- Izé..fennthagytam a repülőn.
- Hogy lehetsz ennyire tökéletlen ? Csak egy táskát bitam rád,jó,hogy a fejedet nem hagyod el. Abba volt egy csomó telefonszám és minden. Most mégis,hogy szerzem vissza ?
- Azt már sehogy.-mutattam a kifutópályára,ugyanis most indult el a gép.
- Metthew..én nemtudom mit csinálok...hogy tudtad ott hagyni ? 
- Bocsi..
- Jó..menjünk.
- Hova ?-kérdezte Matt.
- Baszki Matt fogd be  a szád és gyere.
- De hova megyünk ?
- Mégis hova..? Az állatkertbe.-forgattam meg a szemeimet.
- Megyünk állatkertbe ?
- Nem megyünk semmilyen állatkertbe Matt..hülye vagy. Haza megyünk.
- De mért megyünk haza,ha eljöttünk ide ?
- Mert itt fogunk lakni.
- De..
- Eléééég.-fogtam be a száját.-még egy szó és kiheréllek.
Lassan megérkeztünk a házunkhoz ami már kivűlről gyönyörű volt. Halványrózsaszin falak az ablakok fehérek voltak,az ajtó pedig kék volt..ez nekem nem tetszett..ezért el terveztem,hogy amig meg kezdem az utolsó évem a suliba,addig tuti biztos,hogy átfestem azt az ajtót. Bennt sokkal szebb volt minden. Be volt rendezve,egész kis otthonos helyiség volt.
A szobám,az eszméletlen szép volt,olyan,mintha csak nekem találták volna ki,pedig előttem már lakott itt valaki. 
*Másnap*
Reggel korán keltem,el is döntöttem,hogy lefestem azt a kék ajtót fehérre. 2O perc alatt meg is voltam vele. Szép napos idő volt ma,gondoltam elmegyek futni. Felkaptam magamra valimt és indultam is. Éppen valamilyen parknál voltam,amikor egy csaj szórólapokat osztogatott.
- Gyere el a holnap esti koncertre,segitjük a gyerekeket és a One Direction lesz a sztárvendég.
- Öö..köszi. 
- Gyere el kérlek...nagyon jó lenne.
- Meglátom.-mosolyogtam.
- Amúgy a nevem Emily.-mosolygott.
- Én Bella vagyok,de mindenki csak Bell-nek szólit. Örvendek,hogy találkoztunk.
- Remélem holnap is találkozunk.-mondta majd futottam tovább egészen hazáig. Otthon felfüggesztettem az emlékeztetőtáblámra a szórólapot,majd szemügyre vettem.
 One Direction ? Még nemm hallottam róluk. Gyorsan rákerestem youtube-n és kicsit kiakadtam,mikor megláttam azt a Louist. Utánuk olvastam..és valami világsztárok. Höh..ez érdekes..egy világsztár kért tőlem répát.:))) Meghallgattam a zenéjüket. Najó..nekem elméletileg nem jönnek be az ilyen számok,de ők tök jók voltak..nagyon tetszik a zenéjük. 
Közben anya szólt,hogy vacsora idő van,úgyhogy lerohantam.
- Anya,holnap lesz egy koncert és elmehetek ?
- De nem is ismersz senkit.
- De végülis igen. 2 embert..vagyis nem annyira,de na..
- Jó..akkor mehetsz,csak ne legyen bajod. Metthew gyere már,kihűl a kajád.-kiabált anya.
- Nem vagyok Metthew.-szótagolt.-anya..mehetek holnap egy koncertre ?
- Milyen koncertre?
- Hátizé..valamilyen segélykoncert és a csaj aki a szórólapokat osztogatta igencsak jól nézett ki.-mondta Matt.
- Emily ?-kérdeztem.
- Igen..te honnan tudsz róla ?
- Énis megyek a koncertre..és nekemis Emily adta a szórólapot. 
- Aha..vagyúgy..de..ha te jóba leszel vele akkor..
- Nem Matt..nem hozlak vele össze.-mondtam egy gonosz fej kiséretében.

2 comentarii:

  1. Haliimalii.:D
    Szóval, nekem személy szerint tetszik a történeted és az írás módod is. Ez a tipikus testvér párbaj. ez megadja a hangulatot az egésznek.:D
    Amúgy, ez a beszólás "egy világsztár kért tőlem répát" nagyon ott volt;D
    Szóval, csak így tovább, nagyon várom már a frisset, és remélem minél előbb lesz, hogy megtudjam, milyen volt, lesz a koncert;D♥
    Puxi, Trixi.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dearivagy:D nagyon örülök,hogy tetszik,óóó eztmost olyan jó hallani :D♥

      Ștergere