sâmbătă, 29 decembrie 2012

4.:)

Nos kedves olvasóóóóóim :) meghoztam a következő részt. :D Remélem elnyerte a tetszéseteket :)
Puszi.xx Ja és előre is ne haragudjatok,de ez nagyon rövid és elég lapos rész lett,de ennyi telt most tőlem.

- Ööm..ne haragudj,hogy egyből letámadott Louis,meg iderángatott és na.-mondta.
- Semmi baj.-mosolyogtam,majd beletúrtam a hajamba.
- Szép vagy.
- Jajj,köszönöm.-pirultam el.
Ezután beállt a kinos csönd,amit Louis zavart meg.
- Csajszi,mit csinálsz miután vége van a bulinak ?.-kérdezte.
- Hát én semmit,vagyis,gondolom megyek haza Matt-el.
- Na nem mész te sehova,széppen jössz velünk a villába 
- A mibe ?
- Az egy hely,kicsit nagyobb mint egy ház..
- Tudom mi az a villa,de milyen  villa ?
- A mi villánk.
- Aha.-mondtam értetlenül.
- Na gyerünk.-mondta,majd magával húzott és beültünk a kocsiba.
A kocsiban még  három barátságos szempár pislogott enyémbe.
- Hadd mutatkozzunk be.-szólalt meg egy szöszi.-én Niall vagyok.
- Én pedig Bella. De inkább Bell.
- Én Liam vagyok.-mosolygott a másik.
- Szia.
Aztán bemutatkozott egy fekete hajú srác,belenéztem azokba a barna szemeibe és..elvesztem bennük,
- Zayn vagyok.-vigyorgott.
- öö..sziaa.-mondtam elpirulva.
A villa nagyon szép volt még a kert is szép gondozott volt,volt egy bazi nagy medence is.
Bennt is minden gyönyörű volt.
- Érezd otthon magad.-vágódott Le Louis a kanapéra. Hirtelen arra lettem figyelmes,hogy Harry és Zayn engem bámul s közbe sugdolóznak.
- Harry,Zayn, nemzavar,hogy ezt énis hallom ?
- Mit ? Kéne valamit ?-pirult el Zayn és megint bele nézett a szemembe.
- Játszodjunk..üvegest.-Louis.
- Jóóóó..-csillantak fel a szemeim.
Leültünk a szőnyegre,Louis pörgetett...Zayn és Harry közé.-játszodjunk one direction módra-mondta.
- Azmilyen ?.-kérdeztem.
- Itt van körkérdés is,szóval mindenkitől lehet kérdezni. Az első körkérdés,mert valakik között állt meg. Ja és a kérdéseket muszáj teljesiteni !
- Ok.
- Na akkor,vágjunk bele. Ittvan egy zacskó tele gumicukorral. Ha kimegy valaki alsőban és azt kiabálja,hogy meleg,akkor az övé lehet a zacskó.
- Ééééén megyek.- kiabált Niall.-a kajájért mindent.
Aztán végül megcsinálta..és igy folytattuk a játékot,amig elértünk egy újabb körkérdéshez.
- Na..aki bátor az csókolja meg Bell-t.
- Én.-mondta egyszerre Zayn és Harry.
- Mi ?-néztem rájuk furán,
- Kő,papir,ollóval döntsetek.-Louis.
- Kő,papir,olló. Háá én nyertem.-mondta Harry,majd egy pár másodperc töredéke alatt ajkai az enyéimre tapadtak..

4 comentarii:

  1. Jaaaaj a két szívtipró Zayn és Harry..cöcö... hát, Louishoz mit fűzzek hozzá, de leginkább Niallhöz,! Bár egyet értek vele.. a Kajáért MINDENT.! Mindenesetre jó rész lett, és hamar hozd a kövit csajszi;D♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha. :D Niall bébí a "kajáért mindent" :D ♥ Üvegezés :OO Na és persze Harold. Nagyon tetszik, ügyesen írsz.
    xxLadyBird

    RăspundețiȘtergere
  3. Köszönöm szépen :) nagyon aranyos vagy :)

    RăspundețiȘtergere