vineri, 28 decembrie 2012

3.:)

Sziaaaaaaaaasztok..háát én meghoztam akövi részt,remélem tetszeni fog..és,,elfogadnák egy-két komit is :* Puszi nektek :)

Ma van a konceert,az öcsém már egész nap készült...eddig vagy ötször mosta meg a fogát..és..a seprűvel táncolt,meg minden ilyen tipikus szarság :D Épp lementem a konyhába,mikor megláttam Matt-et csókolózni egy üveggel.
- Áááá-takartam el a szemem.-te hülye vagy,vagy hülye vagy ?
- Nincs c válasz ?
- Nincs ! 
- Jóna..de muszáj gyakorolnom a smárolást.
- De ne egy üvegen könyörgöm !
- Hát..akkor mégis kin ?
- Jó..midegy Matt..hülye vagy és az is maradsz.
- Ó milyen kedves ma valaki.
- Tudom.
- Csinálsz nekem is kaját  drága,szép,okos,aranyos testvérkém ?-vágott kutyapofit.
- Aha persze.-elővettem egy tányért és beleütöttem két tojást majd elé raktam.
- Hé ?
- Akkor egyszóval egy normáltalan lennék -nevettem fel.
Leültem a kanapéra Matt mellé,majd elkezdtem enni.
Hirtelen megszólalt a telefonom,és felrohantam,gyorsan lebeszéltem a dolgokat és mikor lementem Matt az én kajámat ette.
- Na ide figyelj öcsi ! Ne szórakozz velem. Mit képzelsz te magadról. ? Adod vissza a kajámat ?
- Mostmár hadd egyem meg
- Matt add már ide.
- Csinálj magadnak mást.
- Komolyan..az őrületbe viszel.-mondtam,majd elmentem csinálni magamnak egy másik adag müzlit,de az már valahogy nem izlett annyira:))) elkezdtem készülni. Megmostam a hajam,megszáritottam,majd begöndöritettem,kiválasztottam a ruhám. 
Kisminkeltem magam,majd lementem az öcsémhez.
- Matt..te még nem vagy kész ?
- De..csak nemtudom eldönteni,hogy piros,vagy kék inget vegyek.
- Matt a legkisebb gondunk is nagyobb ennél,kit érdekel az inget ? Vedd fel az egyiket és gyere.
Végül fellvette a pirosat és indultunk a koncertre.
*koncerten*
- Jajj holvan már Emily ?-kukucskált ki Matt az emberek mögül.
- Nyugodj már le öcsi. Ottvan .-mutattam az ajtó felé,majd odasétáltunk Emilyhez.
- Szia.-mosolyogtam.
- Ó sziasztok,örülök,hogy eljöttetek,már nagyon izgultam.
- Ki nem hagytuk volna.-mondtam,és láttam,hogy a tesóm zavarba jött,és a kezét tördeli..naigen,tipikus Truscott:))) énis mindig ezt csinálom.
- Csinos vagy.-mondta Emily.
- Köszönöm,teis.
- De te sem panaszkodhatsz.-kacsintott az öcsém felé.
- Őő..izé,hát én,na...szóval..
- Vér van a pucádba ? Szólalj már meg hülye..nehogy elcseszd nekem ezt is !-löktem meg.
- Köszönöm.-nyögte ki. Erre Emily csak felnevetett.
- Ha megbocsájtotok,most el kell mennem,de látjátom ott azt az asztalt ?-mutatott egy asztal felé.-üljetek csak le,és mindjárt csatlakozom hozzátok.
- Oké.-mondtuk.
Leültünk az asztalhoz,majd kezelésbe vettem Matt-et.
- Matt..idefigyelj ha továbbra is ilyen félénk kis nyuszi leszel akkor elbaszol mindent. Hallgass ide..ha össze akarsz vele jönni,akkor ne légy ilyen betoji. Ha a közeledbe van,akkor légy bátor.
- Oké,kösz.
- Na megjöttem skacok.-ült le mellénk.
Elkezdődött a koncert,és jöttek a fiúk. Nagyon ügyesek voltak, ésés Louisnak tök szép hangja van.
- Te..az ott nem az a vizipöcs,aki répát koldult tőlünk ?-bökött meg Matt.
- De,az.-röhögtem fel.
Rengeteget énekeltek,és különösen tetszettek. A koncert végén valaki hirtelen megfogta a vállam.
- Jesszusbasszuskivagy ?-hadartam megijedve.
- Nyuginyugi csak én vagyok Louis.-mondta.-valaki akar beszélni veled.-vonogatta a szemöldökét.
- Ki ?
- Harry barátom szemet vetett rád. Jer velem.-húzott oda egy göndör hajú csávókához.
- Na meghoztam a csajszit,csak ügyesen.-kacsintott Louis,majd ott hagyott minket...



3 comentarii:

  1. nagyon jó részt lett, várom a fejleményeket, hogy mi lesz Hazza és Bella között.:)
    Jaaj, hát Matt tisztaaa cukiii.:$ annyira jó fej kölyök, hogy az na.!♥
    amúgy, hozd hamar a kövit, és nagyon jó lett. vagy ezt már mondtam,! nem baj, még egyszer mondom. jó lett;D♥

    RăspundețiȘtergere