duminică, 10 martie 2013

24.:)

Korán keltem. Boldog voltam komolyan,de ez hamar el is szállt. Anya szólt,hogy menjek ki az újságért. Kinyitottam az ajtót és rengeteg fotóssal találtam szembe magam.
- Hali,kérlek válaszolnál pár kérdésre?
- Milyen Zayn cajának lenni ?
- Kérlek!
- Pár kérdésre csak!
 Ott álltam lefagyva. Te jó ég! már mindenki tudja?
- Öö..izé,bocs..de,most mennem kell. 
Kirohantam az utcára. Vissza már nem tudtam menni,mert körbeálltak. Csak szaladtam és szaladtam,a paparazzikkal a nyomomban. Gyorsan felhivtam Zaynt. Akivel egy közeli Starbucks-ba találkoztam, felvett a kocsijával és egyenesen a házukig meg sem álltunk.
- Gyere be.-modta Zayn,mikor kiszálltunk.
- Zayn..ez biztos?
- Milrt ne lenne biztos?
- Figyelj,tudják,hogy ide jövök?
- Most mi van? Semmi nem lesz. Elmúltam 18,azt csinálok amihez kedvem van. Nyugi,nem lesz semmi-simitotta meg a vállam-majd,megbarátokzol velük.
- Nem fogok tetszeni nekik Zayn.
- Kicsim,te kinek nem tetszel? Ne hülyéskedj. Te egy tündér vagy,és már meséltem nekik rólad,és nagyon jól fogadták...vagyis..
- Vagyis?-kaptam fel a fejem.
- Semmi. Na gyere.
Bementünk. Nekem meg remegtek a lébaim,a hasam görcsbe rándult. Fú,nagyon izgultam.
- Anya,apa. Megjöttünk.
- Sziasztok.-mosolygott kedvesen az anyukája.
- Heló!-köszönt az apukája is.
Mind a ketten jól megszorongattak, és nagyon jófejnek tűntek. Gondoltam, minden rendben lesz,de akkor még nem találkoztam Zayn húgaival.
- Szia Zayn.-ölelték meg ketten.
- Sziasztok. Ő itt Bella,a barátnőm.
- Szia.-mondták egyszerre közömbösen.-Zayn nem gondolod,hogy elég volt a sok ribancból? Ott van Perrie. Ő mért nem vot jó neked?-oktatta ki azthiszem Doniya.
- Doni. hagyjuk most a veszekedést. Ez az én életem,és azért mert jóba voltál Perrie-vel,azért nem kell Bells-t bántani.
- Zayn ,szerintem is fogd vissza magad.-mondta ezúttal Waliyha.
- Najó,mi most fel megyünk.-mondta Zayn.
Én elképedve bámultam a a testvéreire,majd mikor Zayn megragadta a kezem visszacsöppentem a valóságba,és hát,oké,hogy minden félének elhordtak..de láttam Zayn arcán azt a csalódottságot,és ettől nagyon rosszul éreztem magam.
- Jobb lett volbna,ha nem jövök..Zayn,én meg mondtam.
- Dehogyis,ne is hallgass a hülye testvéreimre. Irigyek,mert te sokkal szebb vagy,mit ők és kész. 
Elpirultam. A földet kémleltem,Zayn magához húzott és megcsókolt. Nem akart elengedni. Aztán hirtelen benyitott Doniya.
- Kopogni luxus bazdmeg?-kiabált Zayn.
- Hát bazdmeg te. Honnan tudjam,hogy itt nyalod-falod a kis háziribancodat?
- Figyelj Doniya. Nem tudom,mit tettem neked,de megtennéd,hogy leszállsz rólam?-kérdeztem.
- Meg. De csak,mert vacsorázni kell jönni. Mondjuk,felőlemm itt is maradhatsz. 
- Nem,ő is jön. És még egy ilyen szerencsétlen beszólás..és nagyon megbánod,hogy a testvérednek szólitottál valaha.
- Jó. bocs.-mondta flegmán.-gyertek zabálni.
- Megyünk nyugodj meg.
Leértünk,leültünk az aztalhoz. Zayn anyukája pont Doniya mellé ültetett.
- Jó étvágyat.-mondták egyszerre a szülők.
Éppen nyúltam sótartóért,mikor hirtelen Doniya is odanyúlt és elkapta előle.
- Oké..mesélj magadról kicsit Bella.-kérlelt Zayn apukája.
- Hát. 18 vagyok,itt lakok nem messze és..
- Ennyit erről.-szakitott félbe Doniya.-apa,holnap nem leszek itthon,valami netes buliról olvastam...elmegyek. Sok pasi lehet majd. Zayn nem jössz teis?
- Szivem megyünk?-nézett rám Zayn.
- Á,mindegy biztos nem lesz olyan jó.-mondta gyorsan  Doniya.
- Amint látod, a nővéred nem szeretné,ha mennénk,úgyhogy természetesen nem akarom zavarni a bulizását,de te mehetsz nyugodtan.-legyintettem.
- Hallottad.-csillogott a csaj szeme.-na akkor megbeszéltük. A csajod könnyen lepattint,biztos megy a szeretőihez.
Na jó,nekem betelt a pohár. Felálltam.
- Elnézést. Köszönöm a vacsorát. Zayn hazavinnél?
- Igen. És kössz szépen Doniya,nagyon rendes vagy. Gondolj csak vissza azokra a naapokra,hetekre amikor szükséged volt valamire és én támogattalak és melletted voltam. Gondolj visszak,hogy mindig számithattál rám,és akkor egy ilyen nap,amikor bemutatom nektek azt a személyt,akit nagyon szeretek,te belekötsz. Nem tudom mi van veled,de nagyot csalódtam benned.

Nekem is nagyon rosszul esett.
- Zayn.-állt fel Doniya.-ne fenyegess engem,jó? Énis tudok egyet s mást.
- Igazán? Na hajrá. Oszd meg velünk,hogyha olyan nagyokos vagy.
- Perrie nagyon jól elmondott mindent. Milyen volt a múlt havi,vagy két havi kis akciód vele?
- Mivan?-tágultak ki a szemei Zaynnek.
- Azt hiszem,tudnod kell,hogy kiszakadt a gumi.-nevetett fel gúnyosan.
- Mi a szar bajod van neked?
- Tegnap beszéltem Perrievel, és mondta,hogy adjam át ezt az üzenetet,mert nem vagy képes beszélni vele..szóval terhes.-vigyorgott.
- Tessék?-Zayn.
- Tessék?-én.
- Tessék.-Zayn szülei.
- Apa leszel.-nevetett gúnyosan Doniya.

2 comentarii: