miercuri, 13 martie 2013

25.:)

Meghoztam nektek ezt a részecskét is,habááár..elég rövid lett..a következő jobb lesz,igérem :o3.

- Figyelj ne hülyéskedj. Ez nem lehet!-vitatkozott Zayn.-nem lehet,hogy apa leszek. Add ide a telefonod.-kapta ki a kezéből a telefont Zayn majd felszaladt a szobába.
*Zayn szemszöge*
Kicsörgött a telefon.
- Hali,szia Doni.
- Zayn vagyok.
- Ó. szia.
- Figyelj,mi az,hogy gyereket vársz? TŐLEM?
- Igaz.
- Nem érdekel. Nem tarthatod meg.
- Te teljesen hülye vagy?-üvöltött Perrie.-dehogy vetetem el a gyereket. Te analfabéta vagy? Nem öletek meg egy bennem növekedő gyereket. Idefigyelj,nincs szükségem rád. Majd egyedül felnevelem. Hagyj békén.-kiabált tovább. lerakta a telefont. Kómótosan lementem a lépcsőn,Doniyahoz vágtam a telefont,megragadtam Bells kezét,majd elindultunk haza,mármint Belláékhoz. Mikor  beértünk a házba,felsiettünk a szobájába. Én nem birom ezt,le kell vezetnem a feszültséget.
*Bella szemszöge*
Beértünk,és Zayn rám veetette magát. Vadul csókolgatott,én meg,valahogy nem tudom miért,de nem hagytam.
- Ne,Zayn..kérlek..ezt,most ne.
Mintha meg se hallotta volna,ráncigálta le rólam a ruhát, a nadrágomat kapcsolta ki,harapdálta a nyakam,ami eléggé fájt.
- Zayn állj le!-mondtam.
- Ssht.
Kibontotta a melltartómat,majd szemügyre vett. Az ő ruhadarabjai is lekerültek. Nem az volt a bajom,hogy nem akarom,csak..csak..én most nem akarok gyereket,és mi lesz,ha velem is ez történik?
- Vége. Állj le. Kérlek.
Megállt. Engem nagyon nagy lelkiismeretfurdallás kapott el..de én ezt nem akartam még.
- Túl korai még.-motyogtam zavartan,miközben a ruháimat kapkodtam magamra.
- Ja. Megértem.-ő is felöltözött,majd kiment a szobámból.
Najó. Sikerült magamra haragitanom. Szánalmas vagyok,komolyan. Hirtelen megcsörrent a telefonom.
- Bella,azonnal gyere hozzám. Harry itt van és téged követel. Nagyon rosszul néz ki. Vörös szemei vannak és áááááá Bella siess.
- Mi, mivan? Emily lassabban.
- Gyere máár.
- Jó. megyek..
Felkaptam magamra egy normális göncöt,majd elindultam Emilyhez. Mikor megérkeztem,láttam Harry kocsiját. Ahogy beértem,meg láttam Harryt.
- Bella. Édesem..szivem.-sirt.-letérdelt elém,majd csak zokogott.-bocsáss meg nekem..Igazad volt..komolyan..ne haragudj.
- Harry,mi bajod van?
- Taylor..tényleg csak megfenyegett..de tudom,hogy te melletted kellett döntenem. Bella,ne haragudj,komolyan..én nem akartam. Szakitottam vele..
- És az a bizonyos "titkod"?
- Nem érdekel,ha megtudja mindenki. Én akkor is melletted szeretnék lenni.
Megint megcsörrent a telefonom.
- Igen?-szóltam bele feszültem.
- Szia Bellus.
- Mi? Ki vagy?
- Perrie vagyok,és hallom mostanában Zaynnel vagy el.
- Perrie,igen igen..de most fontos dolgom van,ne haragudj.
- Csak szólok,hogy Zayn a gyerekem apja..és egy boldog családot fogunk alkotni..te nem állhatsz közénk. Szakits vele,mert nem szeretném,ha a gyerekem apa nélül nőne fel.
- Szóval igaz? Gyereket vársz tőle?
- Igen. De ne merészeld megakadályozni ezt.
- Figyelj ide Perrie. Ha Zayn szeret engem,akkor nem fog elhagyni,de most hagylak mert fontosabb dolgom is van a hülyeségeidnél. Letettem és a még mindig előttem térdelő Harryre pillantottam.
- Megtudhatom a titkodat?-néztem rá.
- Majd megtudod,úgyis mindenki erről fog beszélni.
- De kérlek Harry állj már fel.
Megtette,majd a nyakamba borult.
- Ne sirj tovább,figyelj Harry..mit szeretnél.?
Pár pillanatig a földet nézte és csak bámult,aztán megszólalt
- Téged.
- Engem? Neem,Harry figyelj,ehhez nekem sok idő kell amig feldolgozom,különben is,mi az,hogy engem? Nagyon csúnyán megbántottál.
- Bella,tudod,hogy miért voltam vele.
- Igen,és megértem,de nem..ez nem megy..bocsánat.
Megfordultam,majd kirohantam az útra,arra nem gondolva,hogy ott még autók is járnak. Utoljára Harry kiabálását hallottam,hogy álljak meg,mert jön egy autó..de késő volt. 
Ezek után minden ki esett..
_________________________________________________________________________________
*Harry szemszöge*
Amint megláttam azt a hülye autót elkezdtem kiabálni,hogy menjen el onnan,de semmi..meg se hallotta,csak elforditotta a fejét. A kocsi elütötte. Meg se moccant. Te jóég. Eszeveszettül rohantam hozzá. Fejéből vér folyt. Nem lélegzett.. Úr isten..csak ezt ne..könyörgöm..nem halhat meg!!! Bella életben kell maradjon..

2 comentarii:

  1. annyira jó még mindig*-*
    szegény Bella..remélem nem lesz semmi baja.:(
    sieess!!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Okééé:D Sietek-sietek:D És örvendek,hogy tetszik.:)

    RăspundețiȘtergere