vineri, 15 martie 2013

26.:)

*Harry szemszöge*
Besiettem a kórházba Bella mellé. De sajnos nem engedték,hogy megnézzem.
- Nagyon súlyos az állapota. Kérem,most egy darabig ne zaklassák.
- Rendben.
A földet kémleltem,mintha olyan nagyon érdekes lett volna. A könnyeim eleredtek és csak sirtam.   Rájöttem,hogy Bella nélkül nem teljes az életem. Rájöttem arra,hogy nélküle csak egy senki vagyok. Ő mindig segitett nekem mindenben. Mellettem állt mimndenben. És én paraszt voltam..és ott hagytam. Szánalmas vagyok,komolyan.

Felhivtam Zaynt.
- Szia.
- Mivan? Azért hivsz,hogy leorditsd a fejem?-kérdezte.
- Nem..csak Bella kórházban van,és csak gondoltam,szólok.
- Aha. Ne nevettess..miaz hogy kórházba van?
- Elütötte egy autó,és most nincs eszméleténél.
- Most nincs kedvem szórakozni,bocs Harry..-mondta,majd lerakta a telefont.
Hát ezt nem hiszem el? Azt gondolja,hogy én szórakoznék ilyensmivel? Könyörgöm. Ez hülye?

*Pár óra múlva*
- Uram..azt hiszem nagyon rossz hirt kell közölnöm önnel.-jött ki egy orvos.
- Mi történt? Hogy van?
- Meghalt.
- Tesséék?-kerekedtek ki a szemeim.- meghalt? Az nem lehet..Bella..nem hallhatott meg.
Orditozni kezdtem. A könnyeim csak úgy folytak az arcomon...Bella mért halt meg?
Velem kellett volna maradjon! Tényleg.. De.. bele sem merek gondolni,hogy..ez mind csaki miattam történt. Bella miattam halt meg. Jajj ne..csak ezt ne..könyörgök.
Kiabáltam Bella nevét,hátha visszajön..de nem, ő már halott.



- Harry,Harry.-kiabált és rázott fel Emily.
- Mi? Mivan?
- Elaludtál,és gondolom rosszat álmodtál,mert..kiabáltál.
- Bella? Életben van még?
- Igen,persze...az orvos kijött az előbb és mondta,hogy remélhetőleg mindjárt felébresztik.
- Csak álmodtam. Álom volt.-nyugtattam meg magam.
- Jónapot.-jött az orvos.-felébresztettünk,csak van egy aprócska gond.
- Mi?-kérdeztük egyszerre Emilyvel.
- Az,hogy az utóbbi két hónapban történtekre nem fog emlékezni. Szóval..csak azt tudja,ami két hónappal ezelőtt volt.
Felcsillantak a szemeim,ugyanis két hónappal ezelőtt még jártunk..és igy..jóvá tudok tenni mindent. Ezaz.:)
- Most bemehet hozzá egy valaki.
- Én bemegyek. Ugye,megengeded.-néztem Em-re,aki megértően bólintott.
Lassan,remegő lábakkal be mentem a kórterembe,ahol Bella feküdt. Feje be volt kötözve,és egy perfúzióra volt kötve. Ébren volt. Mikor bementem pislogott kettőt,majd elmosolyodott.
- Harry.-mondta lelkesen,majd a hasához kapta a szabad kezét.-áu.
- Sht.-mondtam halkan.-nem szabad túlterhelned magad..nyugalom. 
- Mi történt velem?
- Egy autó elgázólt. De most minden rendbe van. Hogy vagy?
- Fáj.-nézett a hasára.-meg a fejem is hasogat,de minden rendben. Veled?
- Velem is.-mosolyogtam.-most,hogy magadhoz tértél,meg vagyok könnyebbülve.
- A srácok?
- Jól vannak.-sütöttem le a szemem. Remélem,nem törnek elő az emlékei.
- Szeretlek Harry,nagyon.
- Énis téged!
- Uram,kérem mostmár fáradjon ki.-jött be egy nővér.
- Rendben.-felálltam,rámosolyogtam,majd ki akartam menni,de Bella megszólalt.
- Nővér!
- Igen?
- Megenged,hogy megcsókoljam a világ legjobb barátját?
- Persze.-mondta a nővér,majd kifáradt.
Odamentem az ágyához. Megsimogattam a haját,majd megcsókoltam. Lágyan,és gyöngéden. Mikor ajkaink elváltak egymástól,egyfalyta lelkiismeretfurdallás fogott el,mert most elméletileg megcsalja Zaynt velem. De nem mondhattam neki nemet..
- Én..most kiegyek.-mondtam zavartan.
- Rendben. Majd még gyere. Szeretlek.
- Énis szeretlek Bella.

Mikor kiértem Emily egyből besietett hozzá,én meg kimentem az udvarra,hogy szellőzzön a fejem egy kicsit. Sok mindenen elkondolkodtam,majd csak egyszerűen boldogan siettem vissza. Arra már ott voltak a srácok is..és Zayn is. Pont amitől a legjobban féltem..Zayn..
- Látom megjöttetek.
- Annyira sajnálom.-mondta Liam.
- Nagyon megijedtem énis. De Zayn el kell mondanom valamit,Bella nem..
- Hagyj már,be kell mennem hozzá.
Ennyi kellett csak.

*Zayn szemszöge*
- Szia törpillám.
- Szia Zayn.
Odaszaladtam és megcsókoltam,de ő ellökött.
- Te hülye vagy?
- Mivan ?-néztem rá.
- Nekem barátom van.
- Igen.-nevettem fel.-mivel én vagyok a barátod.
- Tessék?
- Nem tudtad?
- Mivan? Hagyjál már..én Harryvel járok és nagyon boldogak vagyunk. Na tünés innen.-mutatott az ajtó fele.
Kimentem..majd egyből kérdőre vontam a Harryt.
- Te barom! Elhitetted vele,hogy jártok,és most nem is akar rólam hallanni! Te hülye vagy ? Minek teszed tönkre az életemet?
- Zayn nyugodj már le. Bella az elmúlt két hónapra nem fog emlékezni..most csak annyit tud,hogy velem jár.
- Harry te egy hülye pöcsfej vagy. Tönkre teszel mindent. De Bella az enyém.-kiabáltam a képébe.
- Mi történik itt ?-lépett közbe az orvos.
- Az,hogy ez a hülye,elhitette a csajommal,hogy járjnak...ugyanis azt állitja ,hogy Bella két hónapra nem fog emlélezni.
- Ez igy igaz..
- Tessék?-fehéredtem ki..

2 comentarii:

  1. hűű..az elején nagyon megijedtem, hogy Bella tényleg meghalt.:O de szerencsére csak álom volt...
    2 hónapra nem emlékszik?! kíváncsi vagyok mi lesz ha újra visszajönnek az emlékei..:D
    siess! :)

    RăspundețiȘtergere