duminică, 17 martie 2013

27.:)

Meg is hoztam az új részt,némi késéssel,de annál is nagyobb szeretettel. És roppant mód örülök,hogy nagyon megnőtt a blog nézettsége,és egy kedves olvasó is mindenik résznél komizik:) Ezek nagyon sokat jelentenek számomra. Nagyonszeretemazolvasóimat. :)

*Harry szemszöge*

Zayn kiviharzott a kórházból. Ennyit erről a szemétről. Komolyan,most Bella mellett lenne a helye,erre tessék..
Mindenki elment,és én ragaszkodtam,hogy az éjszakát Bella mellett töltsem. Bementem hozzá. El volt aludva. Szépen csendben odahúztam egy széet az ágya mellé,és csak néztem. Néztem a gyönyörű haját. Az ajkait,a testét..nagyon szép. És én mindigis ilyennek szerettem. Nem érdekel  a többi lány,csak Ő. És ebben teljesen tuti biztos vagyok! Elbamubltam. Hirtelen megszoritotta a kezem.
- Szia!-mosolyogtam.
- Szia.-mondta egy mosoly kiséretében.
- Hogy aludtál?
- Jól. De késő van. Nem mész haza?
- Bennt maradok ma estére veled.
- Komolyan.
- Persze.
- De..nem muszáj.
- Dehogyis nem. Itt maradok,semmi de.
- Köszönöm.-mondta,majd csókért emelte fel a fejét.
- Ne erőltesd magad.-lassan visszahalytottam fejét,majd megcsókoltam.
- Én..elmondhatatlanul hálás vagyok,amiért velem vagy.-pislogott kettőt,majd elkezdett sirni.
- Ne sirj.-töröltem le a könnyeit.
- Ez most egy ilyen szerelmes mesébe illő idilli pillanat.-nevetett fel.-de komolyan..én,nem tudnám elképzelni nélküled az életemet.
- Aranyos vagy. Kicsim,most pihenj le.
- Nem aakarok..veled akarom tölteni az időt.
- Jó,itt vagyok.-nevettem fel.
Megcsókoltam,majd csak csókolóztunk.
- Bella,hoztam egy kis..-szólalt meg valaki.
Odanéztünk és megláttuk Zaynt.
- Hát oké..látom,rá is mászol.
- Zayn kérlek nyugodj meg.-mondtam.
- Nyugodjak meg? Én nyugodjak meg miközben elhiteted vele,hogy a csajod,miközben az enyém.
Az enyém vagy érted? felfogtad? enyééééééééém.-ordibált.
- Zayn menj ki innen.
- Nem megyek sehova! Ne parancsolj. Addig nem megyek,amig Bella nem lesz megint az enyém.
- Elég..-mondta Bella halkan és láttam hogy zokog.
- Mi történt?-kérdeztem.
- Nem értek semmit,nagyon gyenge vagyok,és mindjárt felrobban a fejem..Harry meg fogok halni..
- Zayn fogd be.
- Nem fogom be. Enyém vagy,érted? -szökött neki Bellának és rángatni kezdte.
- Nem..nem..hagyj békén.
- Mi folyik itt?-jöttek be az orvosok.
- Bella az enyém vagy!!!.-ordibált még mindig a képébe. 
A gép,amely a szivritmusát mutatta elkezdett nagyon gyorsan csipogni,Bella csak sirt és a fején kidudorodtak az erek.
- Meghalok. Meghalok.-sirt tovább,majd csak összeesett.
- Menjenek ki! Mindkettenn. Most!-kiáltott a nővér.
Kirohantunk.
- Te teljesen hülye vagy? Normális vagy Zayn? Nem fogod még fel,hogy nem tudja,hogy te vagy a barátja!!! Zayn..azt akarod,hogy meghaljon? Basszus,nem látod milyen gyenge? Alig van valami a fejében. Nagyon rosszul van,és te meg akarod ölni?
- Nekem ne szólj be,oké?

Kirohant,majd becsapta az ajtókat.
Ez pszichopata..komolyan. Na ez nagyon-nagyon durva volt.
A többiek is bejöttek(a srácok,kivéve Zayn,Emily,Matt,Bella szülei),gondolom az orvos szólt nekik.
- Harry mi törént?-kérdezte az anyukája.
- Bella mellett voltam,és hirtelen bejött Zayn..és elkezdett kiabálni,hogy mért vagyok az ő csajával. Elmondott mindent,elmondta,hogy Bella az ő csaja..és,Bella szegény,azt se tudta,mit csináljon. Elkezdett könnyezni és megfájdult a feje,én próbáltam kiküldeni Zaynt,de hajthatatlan volt. 
- Ezt nem hiszem el. Én ezt nem nézném ki belőle.-mondta Emily.
- Megverem..esküszöm megverem. Ha Bellának baja lesz,ez a köcsög nagyon megbánja..-mondta Matt.
Kijött egy nővér.
- Mi van vele?
- Újraélesztettük. de épp,hogy jobbult az állapota,most pont hogy teljesen rossz. Nagy baj keletkezett. Kisebb szivritmus zavara volt. Az emlékezetei is összevissza vannak,pedig minden rendesen épült volna fel.
- Úristen. Megverem azt a hülyét.-kiabált Matt,majd kirohant.
- Matt ne.-ment utánna Emily is.
- Ez nem lehet igaz.-hajtottam le a fejem.


Hirtelen becsapódott a kórház ajtaja és egy barna hajú srác lépett be rajta.
- Ashton?-kérdezte Bella anyukája elég megijedt arccal.


2 comentarii:

  1. hűű..megijedtem hogy Bellának valami baja lesz :O
    de szerencsére nem :)
    ki az az Ashton? szerepelt már és én nem emlékszem vagy még nem szerepelt?
    siess a kövivel, nagyon várom :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nem szerepelt méég:D És kiderül majd:D Sietek.:D

    RăspundețiȘtergere