sâmbătă, 9 februarie 2013

17.:)

Meghoztam nektek ezt a fejezetet..remélem tetszeni fog és ne haragudjatok,hogy csak moostanra sikerült elhozni !:)

Lennt egy olyan dolog fogadott,amit..én..én alig hittem el. Anya a kanapén sirt...apa pedig nyugtatni próbálta. 
- Nem tudom elmondani nekik. Mit szólna hozzá Bella ? És Matt ?
- Drágám,el kell nekik mondanunk mindent. Egytől egyig...de nem most. Még nem jött el az ideje. Tudom,hogy nehéz..nekem is,de nem mondjuk el nekik még.
- Anya,apa. Minden rendben ?-kérdeztem.
Nem szólaltak meg..csak sirtak. Anya a szivét fogta...és kezdtem teljesen hülyét kapni.
- Modnjátok már el. Anyaa! Mivan ?
- Kicsikém,nem ez a legmegfelelőbb pillanat erre. Anyádnak is nehéz.-mondta apa.
- Akkor mondd el te apa. Kérlek szépen. Valami történt,valami baj van,érzem. Tudnom ell,hogy mi van.
- Bella,megtudod majd, de most jelenleg anyáddal (zavaratan mondta) foglalkoznék. Nagyon össze van törve.
- Jó. Ti tudjátok.-mondtam nagyot sóhajtva,aztán felmentem.
Leültem a gép elé és böngészni kezdtem. Néztem facebookra feltöltött képeket,hallgattam zenéket. És elgondolkodtam,hátha rá tudok jönni valamire. De én semmiről nem tudok,semmi nem történt az utóbbi időkben..anya nem viselkedett furán..nem hinném,hogy valamivel megbántottam. Matt-el is jó a kapcsolatuk..én,én nem értem,hogy mivan. Ahogy görgettem lefele megakadt a szemem egy bejegyzésen.
"Szerintetek,milyen dolog ez, hogy Harry (a one direction-ból) igy kiakad,amiatt hogy lebuzizzák ? Szerintem tök szánalmas,hogy ennyire kiakad..mármint oké én megértem,de basszus egyből rinyálni kezd,és azt hiszi,hogy az a kis ribi barátnője (akit mellesleg utálok) karjaiba vigasztalódhatik meg..hát ez olyan szánalmas emberek,hogy fúúú. Hamár a csajánál vagyok..könyörgöm,még a nagyapám is jobbat találna magának...öcsém ti mit szerettek ebbe a csajba ? Kis tiniribi és mindenki úgy oda van érte,pedig k*rvára nemnormális. És olyan ronda,hogy én a helyébe nem mutatkoznák az utcán. Szerintem a hirességek kezdenek nagyon lesüllyedni holmi kis szarok szintjére..ti mit gondoltok ?"

Ooooké..ez nem esett valami jól. Elolvastam a kommenteket..hát persze,hogy mindenki mellettem állt,de ezt csak nem hagyhattam szó nélkül.

"Szia :) Örülök,hogy még egy utálkozóval bővült az "ismerőseim" köre. Hát mit is irhatnák neked te drága..? Nem mindenkinek válaszolok az üzeneteire,de a tied az kiütött ! remélem nagy élvezettel irtad,mert engem totálisan idegesitesz. Szóóóval,azvan,hogy had vigasztalódjon meg az én karjaimban,ugyanis a barátnője vagyok..kéérlel! Amúgy magasról leszarom,hogy utálsz :). A nagyapádnak tényleg jó izlése lehet ! Nemvagyok tiniribi,max te..de nem veszekedni jöttem. Nem tudom mit szeretnek bennem,de nem is akartam ezt elérni,csupán nem vagyok velük olyan hülye,mint te velem. Hát bocs,hogy mutatkozok az utcán..de csak nem rohadhatok meg a házban..
És képzeld..normális vagyok..nem voltam még elmegyógyintézetben,de a NAGYAPÁM ott dolgozik,ha szeretnéd szivesen kérek neked egy beutalót :) Én ennyit gondoltam erről az egészről..úgyhogy köszipuszi :)"

Nagyon sok lájkot kaptam erre a kommentemre,de könyörköm..ez tökéletesen jogos volt! én csak az igazat mondtam. És hopp, a kis csicska válaszolt is..már előre látom,hogy egy igazi "kommentharc" veszi kezdetét :D De végülis,engem nem zavar,sőt én nagyonis élvezem.

"Légyszives ne szóljál be nekem..különben is nem tudod,hogy ki vagyok ! Amúgymeg,miazhogy elmegyógyintézetbe küldesz ? Állitsál már magadon ! És ne képzeld magad nagynak !"

-.- Ez totál beteg. Mindjárt irok én neki olyat,hogy fúúúúú

"Ki vagy te ?:o Az angol királnyő ?:o Hát szerintem,te csak egy hülyecsicska vagy :)) áh,mmost kit érdekel.. Nem állitok magamon,mert nincs gomb rajtam..és nem képzelem magam nagynak,sőt inkább..ááá hagyjuk. Drágám,ilyen az élet,fogadd el,hogy senki nem ad neked igazat és mind mellettem állnak. Most ezen nincs mit veszekedni. Nyugalmas jó éjszakát,puszi a buksidra ! xx."

Nem irtam semmi dúrvát..minden jogos volt. Erre már vissza se irt és nagyon remélem,hogy ott marad  helyén,és nem pattog többet. Ennyit errőől.
Elég volt mára ebből az egészből. Lecsuktam a gépem,majd bevetettem az ágyam és megtaláltam a naplómat,amibe 1OOO éve nem irtam semmit. Bele olvastam,és egy csomó régi szép emléket idéztem fel.

*Naplóbejegyzések*

2O11.December 24.
Szenteste. Minden olyan hangulatos :) Ma feldiszitettem a fát...kimentem a repülőtérre apával a nagyszülők után. Már vártam az estét. Hamar eltelt a Karácsony első napja. Először kibontottuk az ajándékokat. Két pulcsit,pénzt,körömlakkokat,egy könyvet és pár apróságot kaptam,de igazából,nem is ez a lényeg,hanem,hogy a család együtt van és jól érezzük magunkat. Már csak az ideális pasi hiányzik, habár úgy érzem,hogy nagyon szerencsétlen vagyok..soha nem lesz pasim!!!!!:(

2O11. Január 27.
A mai napom valami eszméletlenül jó volt. Suliban  egy irtó helyes srác rámboritotta a spagettit..hát a pólómnak annyi :( De a srác tök aranyos volt,el is jött velem a mosdóig,kint megvárta amig kimosom (több-kevesebb sikerrel) a pólót. Mikor kimentem,mégegyszer elnézést kért,majd kiderült,hogy Taylornak hivják és tizedikes,ugyanúgy ahogyan énis.:D,csak ő a b-be jár. Szüneten sokat beszélgettünk és nevettünk. Nagyon jó társaság volt..komolyan mondom azok a smaragdzöld szemei egy nap meg fognak ölni !!!*_*

2O11 Január 28.
Ma is együtt lógtam Taylorral...tökre összemelegedtünk..(ha nevezhetem igy) A sulibüfében egy asztanál ültünk,persze nem ketten..de attól még jól elvoltunk.:) Mikor becsöngettek,ő elköszönt tőlem,majd gyorsan elkérte a telefonszámomat,hogy el tudjon érni ha látni akar..áááhhw de helyes. Szóval számot cseréltünk és már benne virit a telefonomban. Mateken rezegni kezdett a telefonom és Taylor irt,hogy nap végén megvár a suli előtt,és elkisér hazáig. Tök rendes volt tőle. Ma együtt sétáltunk haza,habár ő hamarabb letért,de köszönésképpen megölelt és kacsintott,majd azt mondta,hogy találkozunk holnap. Olyan helyeeeeees. Ma este kaptam tőle sms-t,hogy jó enne,ha holnap elmennénk valahova,természetesen igent mondtam. Olyan jól alakul most minden.:)

2O11. Január 29.
Ma suli után elmentem Taylorral sétálni,és ettünk hot-dogot is :D Sokat nevettünk és rettenetesen jól éreztem magam Vele. Nemtudom,hogyan és mikor történt,de azt hiszem beleszerettem!!!! 

2O11. Január 3O.
Talán életem legjobb napja volt a mai. Suliban minden átlagosan ment,addig,ameddig Taylor férre nem hivott és meg nem fogta a kezem,ami kisebb szivrohamot okozott nekem. Aztán közölte velem,hogy fogalma sincs hogyan történt DE belémszeretett. Ő belémszeretett...és én csak..áááááááááááááááááááááááááááááááááááá. Nagyon elvörösödtem..nem tudtam mit mondani,igy hát beállt a kinos csönd,amit (szerencsémre) a csengő hangja zavart meg. Elköszöntem tőle,és gyorsan besiettem órára. Kicsit lelkiismeretfurdallásom volt,mert meg se szólaltam,igy irtam neki sms-t ,hogy énis igy irzek iránta. Nem irt vissza rá..és azóta se láttam !!!:(

2O11, Január 31.
Ma Taylor megkeresett és megbeszéltünk mindent,tudja,hogy szeretem..de nem kérdezte meg,mert a haverjai elrángatták. OH SHIT.!!! ezt nem hiszem el komolyan mondom :(((((

2O11. Február. 1O.
Jááááááááááááárunk ! Ohyeaaa ! Megkérdezte !!! Megkééérdeztee !! Nagyon nagyon nagyon boldog  vagyok. Végre végre ááááááá.

2O11.Február 14.
Valentinnap ! Vele voltam egész nap. Szerelmesek parkjába jártunk,meg vacsoráztunk és..még mindig nem hiszem el hogy Vele járok !!!!!

2O11. Augusztus 23.
Nem ment..Szakitottunk. Elkülönültünk egymástól..én már nem voltam fontos neki...és ez nagyon bánt. Emiatt rengeteget sirtam..de nem tudok mit tenni,én küzdöttem,de ő nem..:( Nem akarok összetörni..de az életem még darabokra hullott és érzem,hogy egyre jobban hiányzik és fáj,hoyg nem csókolhatom meg többet..mert ő már csak egy emlék. Egy nagyon szép emlék.

Ezzel a naplóbejegyzésemmel abba is hagytam a naplóvezetést. De jó kis sztori volt,és igen..még mindig nem felejtettem el. Azért még hiányzik. Egy kis könnycsepp jelent meg a szemem sarkán,de gyorsan le is töröltem..nem szabad sirnom,ő már a múlt, csak rossz visszagondolni rá. De nekem itt van Harry akvel hamarosan Hawaii-ra megyek !:)

Idilli pillanatomat az ajtó kopogása zavarta meg,és belépett anya.
- Bella,beszélnünk kell.-törölgette a könnyeit.
- Mi történt ?
- Be kell vallanom valamit..de kérlek ne haragudj meg ezért..nem akartam,hogy megtudd..de mostmár nem maradhat titok..

2 comentarii:

  1. nagyon nagyon jó lett :)
    kíváncsi vagyok mi történhetett..de remélem nem valami nagyon nagy baj.!
    várom a köviit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hozom majd :D örülök hogy tetszik.

    RăspundețiȘtergere