sâmbătă, 16 februarie 2013

19.:)

Reggel kómás fejjel ébredtem. Harry megölelt és el sem engedett..én elmosolyodtam ezen,habár..még én sem értem,hogy tudok ilyenkor mosolyogni..talán csak egyszerűen próbálom leleplezni a bennem kavargó érzéseket..magamba folytom a könnyeimet,és própálok boldognak tűnni. Nem akarom elrontani ezt a hetet..nagyon drága lehetett és én nem akarok mindent elrontani.
- Ma mit szeretnél csinálni ? Maradjunk itthon,hogy..
- Nem dehogyis..-vágtam közbe.-Harry,szeretném,ha ezen a héten nem is gondolnánk erre. Én nem akarok most szomorú lenni. 
- Rendben,akkor hova szeretnél menni ?
- Menjünk le a tengerparta.-mosolyogtam.
Átöltöztünk,majd lementünk enni és gyorsan kimentünk a tengerparta. Én a napozás mellett döntöttem,Harry pedig úszott. Egyszer csak nem láttam sehol.
- Harry ! Harry!!-kiabáltam,de sehol nem volt. Gyorsan a tengerbe szaladtam és megláttam,ahogy a viz alatt van és meg se szólal. Nagyon megijedtem.-Harry!!-kiabáltam ismételten,de semmi. Már kezdtem rendesen megijedni,mikor hirtelen előbújt a viz alól.
- Búúúúúúúúúúúúú.-kiabálta.
- Harry!-mondtam, miközben csapkodni kezdtem.-többet ne csinálj ilyet,megijedtem.
Felkapott az ölébe és megsimogatott. Pörögtem egyet a levegőbe,majd lerakott és a homokba feküdtem. 
- Maradj úgy!-mondta.
- Miért ?
- Csak maradj ott.És hunyd le a szemed.
Követtem utasitását. Lehunytam a szemeimet és elmerültem gondolataimban.
Pár perc múlva ajkait éreztem az enyéimen,majd megfogta a kezem.
- Kinyithatom a szemem ?-kérdeztem kislányos hangon.
- Igen.-felsegitett,majd megláttam a körvonalamat kagylókból.
- Jajj,de aranyos vagy. Ez nagyon szép.-mosolyogtam,majd csak hosszasan megcsókoltam.
Hamar elrepült az idő,csak azt vettem észre,hogy besöétedik lassan.
- Menjünk haza..van egy kis meglepetésem számodra,ha te is benne vagy.-kacsintott..és vigyorgott kajánul..értettem a célzást. És még akkor is,ha most nem kéne boldognak lennem,akkor is megteszek mindent,csakhogy,ő boldog lehessen. Bementünk a kis kunyhókba,ahol Harry arra kért,hogy öltözzek fel úgy,hogy elmegyünk egy étterembe.
*Felvettem magamra ezt*
Megfogtam a kezét,majd elmentünk egy nagyon elegáns helyre. Az ltteremben minden nagyon jó volt,de valahogy nem tudtam boldog lenni. Hirtelen megcsörrent a telefonja.
- Haló?-vette fel.-Nem..rendben.. Tessék,veled akar beszélni.-nyomta a kezembe a telefont.
- Igen?
- Szia kicsim.-hallottam meg "anya" hangját.
- Szia.-mondtam,majd teljesen könnybe lábadt a szemem.-Miaz?
- Gondolom..most teljesen kivagy borúlva.
- Igen,megtudtam,hogy nem vagy az akinek képzeltelek..nem tudok nyugodt lenni..
- Sajnálom.
- Legalább elmondhattad volna akkor,amikor otthon vagyok..mindegy..
- Nem akartalak ezzel terhelni,és tényleg sajnálom.
- Hát van is mit!  Bocs de leteszem..nincs kedvem erre...azért jöttem ide,hogy jól érezzem magam.-mondtam,azzal leraktam.

- Mit mondott ?-kérdezte Harry.
- Mindegy,koccintsunk.-emeltem magamba a poharam,koccintottunk,majd ezután nagyon jól éreztem magam.Este felmentünk egy hotelszobába,amit aznap estére bérelt ki. Az ágyon rózsaszirmok voltak,mindenhol gyertya és minden olyan romantikus volt.
- Ez csodálatos.!
- Semmiség. Szeretném ha jól éreznéd magad.-mosolygott. Smaragdzöld szemeivel az enyéimbe nézett.Elvarázsolt. Lassan közelebb hajolt hozzám és megcsókolt,de most a megszokottnál is gyengédebb volt. Jajj de szeretem őt. Nagyon is.
Ezután minden ment magától. És csak megjegyzem:erre az estére életem végéig emlékezni fogok!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu