joi, 28 februarie 2013

23.:)

Halii:3Remélem azért,még olvasok:D  Nos,hogy mindenkinek tiszta legyen Zayn és Bella nem járnak..MÉG!:D

*2 héttel később*
Már két hete nagyon sokszor Zaynnel álmodok,oké nemtudom mi van velem. Rengeteget vagyunk együtt,szórakozunk,és egyre jobban "összemelegedtünk". Megszerettem. Igen! Beleszerettem Zayn Malikba! Annyira nagyon,hogy minden nap mikor meglátom,a gyomromban pillangók repdesnek,a szivem erősen dobogni kezd..
Minden nap,együtt vagyunk és nagyon szeretem..többször mondta,hogy ő is..és azt is tudja,hogy énis szeretem..de..nem..nem járunk.
Fogalmam sincs,hogy miért,fogalmam sincs,hogy mikor lesz ebből valami..de fura..merthogy naponta sokszor smárolunk...reggel,meg este "kicsimnek"-szólit.

Az ágyamon üldögéltem és mosolyogtam,mikor hirtelen kopogtak.
- Gyere.!-mondtam,és mosolyogni kezdtem,mert tudtam,hogy Zayn lesz az.
Mikor nyilt az ajtó,behunytam a szemem és eszeveszettül rohantam felé,majd megöleltem,és éreztem az illatán, hogy ő nem Zayn..kinyitottam a szemem és megláttam a göndör fürtöket,és a mosolygó Harryt. Gyorsan ellöktem magamtól és a földet kémleltem.
- Boccs.-motyogtam.
- Nem baj. Hiányzott már.
- Igen? Hiányzott? Menj már Harry,akkor mért nem ölelgeted Taylort? Hagyjuk már..
- Figyelj..el kell mondanom,valamit.
- Mondjad.-vontam meg a szemöldököm.
- Én..az van,hogy Taylor kényszeritett arra,hogy járjak veled.
- Mi? Mégis miért?
- Régebb..majdnem összejöttünk,és most megzsarolt,hogyha nem szakitok veled,akkor elmondja,a mi kis titkunkat.
- Milyen titok?
- Mindegy.
- Jó Harry,idejössz és kitalálsz egy ilyen dolgot, hát sajnálom Harry..ennyi erővel el is mehetsz. Hagyjbékén.-mondtam,majd kitessékeltem.
- Bella,szeretlek.
- Ne most gondolkozz. Én már kiszerettem belőled,és amúgy is nagyon megsértettél..menj el.
Kiment. Én meg azt se tudtam,hogy mi van? Talán igazat mondott ? Talán,tényleg csak azért járnak,mert Taylor megzsarolta? Nemár,most összezavarodtam..
- Sziaaaaa.-jött be Zayn.
- Sziaa.-rohantam oda hozzá és megöleltem. Megborzolta a hajam,majd megcsókolt..megint!!
Kicsit gyöngéden ellöktem magam.
- Figyelj Zayn,nem tudom,hogy most mi van köztünk..
- Szeretlek,és teis..
- Igen Zayn, de mi nem járunk..
- Figyelj volt rá okom,amiért nem kérdeztem meg.
- És pedig?
- Ha szakitanánk,amit nem szeretnék..akkor biztos,hogy nem lennénk jóban..és ezt nem akarom.
- Óóó de édes vagy.-mosolyodtam el.-De nem leszünk haragba. Itt és most megigérem neked.
- Akkor.-morogta fülembe,úgy,hogy a hátamon is felállt a szőr.-leszel a barátnőm.
- Ezer örömmel.-öleltem meg,majd egy óriási csókot nyomtam szájára.

A délutánt együtt töltöttük,sokat nevettünk,szórakoztunk. Annyira szeretem..és most végre boldog vagyok.
Este anyáék elmentek otthonról..bejelentettük,hogy járunk aminek örültek,és mikor elmentek,megkérték,hogy Zayn maradjon éjszakára,mert csak holnap jönnek haza. Persze a lelkemre kötötték,hogy ne aludjunk egy ágyba,amit persze be is tartok.
- Okéé,mit csinálunk ?
- Nézzünk meg egy filmet.-mondtam.
Leültünk egy tál pop-cornnal az ölünkben,ő átkarolt,majd megpuszilta a fejem búbját. Mikor befejeztük,én totál elálmosodtam.
Megvetettem Zayn ágyát,majd felkisért a szobámba. Befeküdtem az ágyamba,ő meg betakart.
- Bebújsz mellém amig elalszok?-pislogtam.
- Gyere.-mondta.
Mellém feküdt,majd átölelt,majd mikor úgy érezte,hogy elaludtam,kimászott mellőlem,betakart és megpuszilt. Mostmár boldogan aludtam el.

2 comentarii:

  1. egyre jobb :D♥
    Bella és Zayn:)♥- annyira örülök, hogy összejöttek :D
    kíváncsi vagyok Harry milyen titokra gondolt..

    RăspundețiȘtergere