joi, 21 februarie 2013

2O..:)

Rápápámpáááám megjött az ihletem :D Most elég sok minden volt az agyamban,úgyhogy szépen leirtam ide nektek. remélem tetszik. millióó puszi..:)

*2  hét múlva*
Hazajöttünk Hawaii-ról,amit egyrészt nagyon bánok,de egyrészt nem,mert most rengeteg megbeszélni valóm van anyáékkal. Leültem a konyha asztalhoz és "anya" megsimogatott,majd beszélgetni kezdtünk.
- Kicsim. Megértem,ha dühös vagy.
- Anya,már nem vagyok dühös..én gondolkoztam ezen az egészen,és nem is rátok kell haragudjak,hanem azokra akik szülőknek merik nevezni magukat..és ott hagytak engem a kórházba egyedül. És nektek csakis hálás lehetek,mert örökbe fogadtatok..és köszönöm ezt.
Láttam,hogy a könnyei már folydogálnak,úgyhogy énis egy kicsit elérzékenyültem,de nembaj. Megöleltem anyát és egymás vállán sirtunk. Majd mikor megnyugodtunk bement a konyhába és lasagne-t készitett nekem. Addig felmentem a szobámba és felhivtam Emily-t.
- Em. ezer éve nem beszéltünk,hallod te csaaaj,csinálunk valamit ?
- Igeeeen. Juujj ár várom hogy lássalak és jól-jól megszorongassalak dinka. 1O perc és ottvagyok.
- Oké,várlak.
Felvettem magamra egy melegitőpólót és egy othoni nadrágot. Csengettek. Eszeveszettül rohantam le,majd mikor megláttam Emily-t az ajtóban ,sikongatni kezdtem,jó szorosan megöleltem és egy csomó puszit nyomtam az arcára.
- Meg ne ölj.-nevetett fel.
- Hiányoztáál.
- Jujj teis nekem. Kell mesélj egy csomóót.
- Bella..-jött ki anya.-Ó szia Emily..kész a kaja,gyertek enni.
- Milyen kaja ? Kopog a szemem.-kérdeztem Em.
- Lasagne.
- A kedvencem..óó Phenelope (anya) mindig tudod mi kell nekem.-mondta csillogó szemekkel,majd berohant a konyhába. Ezen csak nevettem. Nagyon otthon érzi magát nálunk,de persze engem nem zavar,sőt senkit se..ő már egy családtag..annyira szeretem. Mikor bementem ő már nagyjába evett és egy fél kiló ketchup-ot nyomott a kajájára,
- Még mindig nem értem,hogy tudsz te ennyit enni ? És olyan vagy,mint egy pálcika.
- Nemtudom,de ez mennyei. 
Jót nevettünk ezen,majd mikor megettünk mindent Emilyi-vel felmentünk a szobámba.
- Na mesélj csajszi ! Mi volt ?
- Jajj,nagyon jó volt,sokat úsztunk,meg..meg egyszerűen eszméletlen jó volt. Volt egy kis házikó,csak nekünk. És egyik este öhm..
- Tüüttüütütüütütü éértem én .-vonogatta a szemöldökét,majd nevetett.
Beszélgetésünket kopogás zavarta meg.
- Igen?
- Bejöhetek ?-dugta be Harry a fejét.
- Persze.
A nyakába ugrottam,majd meg akartam csókolni,de láttam,hogy nincs jó kedvében. Elengedtem,majd leültem.
- Mibaj van?
- Ömm..-vakarta meg a fejét.
- Zavarok ?-kérdezte Em.
- Nem.-mondta Harry határozottan.-csak annyit akartam mondani,hajtotta le a fejét,és eész végig fel se nézett.-nekem ez nem megy..szakitanunk kell.
- Mi ?-döbbentem le.-De mégis miért ?
- Mindegy. Most...-akadt el a hangja.-mennem kell.
Kiment. Otthagyott. Egyedül..féltem..mégis miért szakitott ok nélkül ?
- Mi a szar ?-állt fel Emily is,majd utánna rohant.
*Emily szemszöge*
Harry után rohantam. Ezt azért mégsem teheti,igy kidobni szegény Bellát,főleg,hogy semmit nem tett. És tudom,hogy mi történt Hawaii-n és ok nélkül nem tehet ilyet. Kirohantam,majd az épp kocsijába beszálló Harryt kihúztam onnan és kérdőre vontam.
- Ezt mégis hogy gondoltad ?
- Mit ?
- Bazdmeg!!!! Mért szakitottál vele ?
- Mert nekem ez nem megy tovább.
- Mi az,hogy nem megy tovább ? Tudod miket mesélt rólad Bell ? Tudod mennyire szeretett,te faragatlan hülye !! Elmehetsz a jó büdös szarba !-kiabáltam.
- Emily ezt te nem értheted.
- Mondj egy kibaszott okot !
- Bazdmeg ez nem a te dolgod,jó ? Ne avatkozz bele !
- Hát tudod mit ?Igen is van hozzá közöm,mert a legjobb barátnőm. Annyira nem érdemel meg téged senki ! Elég jól ismerlek,sőt.. Most nagyot csalódtam benned.
Visszarohantam Bellához,aki az ágyon ült és sirt. Zokogott..nem is tudtam,hogy mit tegyek.

*Bella szemszöge*
Csak sirtam és sirtam..nagyon rosszul esett,hogy meg se mondta,miért szakitott,te jó ég..mit tegyek most ? Emily közben visszajött.
- Szivem !-ölelt meg.-ne sirj,nem érdemli meg. Hallod ? Nyugi!
- Nem megy.-kiabáltam rá.-Bocs.
- Nembaj.-mosoyodott el.-megértem,hogy dühös vagy. Figyelj,nemtudom mi volt ez az előbb veled és vele..de neki többet nem dőlhetsz be ! Figyelj rám Bell. Te nagyon jól ismersz engem,és tudod,hogy mindig igazat mondok neked. Ő nem érdemel eg téged!
- De még okot sem mondott.
- Tudom..tudom. Csak most mit kezdek magammal ? Basszus..
- Nyugalom.
- Mi történt ?-rontott be Matt.
- Semmi.-mondta Em.
- De,valami történt ! és tudnom kell,hogy mi történt a nővéremmel.
- Harry...szakitott vele.
- Mi?
- Igen..
- Megverem ! Hogy merte összetörni a nővérem szivét ?
- Aranyos vagy.-néztem fel rá.-de nem kell semmi ilyet tenned.-Gyere ide.
Megöleltem őket. 
- Nagyon szeretlek titeket...tényleg,ti jelentetek nekem mindent,akkor is,ha nem vagyunk igazi testvérek.-néztem rá és még egy könnycsepp gördült le arcomon.
- Szóbal tudod?-kérdezte Matt.
- Igen.-mosolyodtam el,mert nagyon aranyosan nézett rám.-de te attől még az én hülye kisöcsém maradsz,akit mindennél jobban szeretek.
- Ajánlom is.-nevetett fel.
-Megkérhetlek arra,hogy hagyjatok magamra ?
- Igen.-mondták egyszerre.
- Túl leszek Matt-nél,ha kell valami szólj.-mondta Em.
- Oké,köszi.
Kimentek,majd megint sirni kezdtem. Csak én lehetek ilyen szerencsétlen!! Mit tettem ? A sós könnyek végig gördültek arcomon,majd a nyakamon. Úgy éreztem tehetetlen vagyok. Semmihez nem volt erőm. Felléptem twitterre,és csak ennyit irtam ki.
@Harry_Styles: csak egy okot kértem,de te nem adtál !! Az arcomat könnyek lepik el,de te ezt ilyen könnyen megoldod..

Kis idő múlva válasz is érkezett rá.

@BellaTruscott_123: ez nem ilyen könnyű. nem értheted ezt az egészet.

Hát köszönöm szépen. Nem érthetem ? Miaz,hogy nem érthetem? Hát kapja be! Nemérdekel..komolyan,semmi nem érdekel!
Nem sirtam többet..próbáltam lenyugodni..próbáltam felejteni,de nekem ez nem megy.!
Böngésztem még kicsit twitteren,mikor megakadt a szemem valamin.

@Perrie_Edwards: nem értem,hogy miért volt ez jó. De tudod mit? Ezúttal nem bocsájtok meg!minek? hagyj békén. 

Szóval ők is végeztek. Tejóég..ez olyan szar...minden annyira megromlott körülöttem.

Felhivatm Zayn-t,hátha megtudok valamit.
- Szia Zayn.
- Szia manó.(amúgy igy szokott szólitani.:D)
- Hogyvagy ?
- Nagyonjól,megkönnyebbülten.
- Azjó.
- Sajnálom.
- Nem kell..csak nem tudom,hogy miért szakitott.
-  Taylor..
- Ki?
- Figyelj,ez nem telefontéma,és az se biztos,hogy igaz,de találkozzunk valahol és elmondom.
- Jó,hát felőlem hozzám is jöhetsz.
- Ha már igy megy akkor inkább gyere te. Lusta vagyok.-nevetett fel.
- Áh-röhögtem. -Jó mindjárt indulok,puszii.
- Szia pindúúrpandúr.

Felvettem magamra egy bordó blézert egy szürke halálfejes pólót és egy fekete párducmintás nadrágot. Szóltam a többiekhez,hogy elmegyek Zaynhez,és ne keressenek. Mikor odaértem ,Zayn ajtót nyitott és bementem.
- Szia picúr.-megölelt.
- Szia te lusta.-öltöttem ki a nyelvem.
- Na meséljek ?
- Igen!
- Szóval én nem tudok sokat,csak annyit,hogy Taylor..mármint Swift..amúgy én rühellem azt a kurvát..na mindegy,szóval Harry mondta,hogy Taylorral milyen jól kijönnek,és a múlkor,mikor együtt voltak Harryt megcsókolta a csaj ,és hogy oda van érte..Taylor meg mondta neki,hogy szakitson veled.
- Na ezt aztán jól elmondtad Malik.-nevettem fel,de azonnal lehervadt a mosoly az arcomról.
- De manóka,ez ne szomoritson el téged. Mi nem utálunk és te továbbra is az én cuki manóm leszel,akit szeretek. Mondjuk,még mindig ugyanúgy érzek irántad.-nézett le a földre,majd a szemembe.
- Mármint ? Te még mindig?
- Igen..még mindig szeretlek. Azóta..-közelebb jött hozzám és láttam,hogy megakar csókolni,mert közeledett ajkaimhoz,de lehajtotta a fejét,és csak szimplán megölelt.
- Figyelj..én örülök,hogy ezt elmondtad nekem.-vigyorogtam.
Ott maradtamm nála. Sokat hülyültünk,majd ettünk valami gumicukrokat és nagyon jól éreztem magam. Mikor már éppen indultam volna,még egy kicsit beszéltünk.
- Najó én nem birom tovább.-fakadt ki.
- Mi ?-nevettem fel. 
Odaszökkent hozzám és ajkaimra tapadt. Megcsókolt..és én nem elleneztem,megöleltem és belemosolyogtam csókunkba,majd egy kicsit gyöngedén ellöktem magamtól.
- Tényleg mennem kell.
- Szia. Szeretlek.
- Szia.-mosolyogtam,majd kiléptem az ajtón,rámosolyodtam mégegyszer. Mikor becsukta az ajtót,nekidőltem és mosolyogva sóhajtottam fel.
*Zayn szemszöge*
Miután megcsókoltam..éreztem hogy teljesült az egyik álmom. Őszintén megvallva,én még akkor is őt szerettem mikro Perrie-vel jártam..de ő már nem érdekel..csak Bell. Megcsókoltam...annyira jó volt. Olyan puhák az ajkai és annyira gyengéd..és a csókunkba belemosolygott,ráadásul még meg is ölelt..szóval ő is élvezte..ez most annyira jó. Miután kiengedtem és becsuktam az ajtót,majd  mosolyogva támaszkodtam neki az ajtónak.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu