marți, 12 februarie 2013

18.:)

Meghoztam nektek a következő részt :)

- Szóval azt kell elmondanom neked..-akarta mondani,de berontott Harry.
- Elnézést..Bella,gyorsan pakolj,megyünk Hawaii-ra.
- Mi ? Nem úgy volt,hogy holnap megyünk ?
- De..de a holnapi gépeket törölték a rossz idő miatt,és sikerült vennem két jegyet mára...2 órád van.
- Oké pakolok,de kérlek segits,anya ne haragudj,beszélünk majd mikor hazajöttem,oké ?-kérdeztem,mire anya csak bólintott,majd megpuszilta a fejemet és elment. 
Harry bennt maradt velem és segitett nekem.
- Melyik ruha legyen már.
- Szivem,felőlem fehérneműben is jöhetsz.-nevetett fel.
- Hagyjál már,te lükeee.-csaptam meg a fenekét.
- Ne üss meg..-mondta szomorúan,magához ölelt és megcsókolt...nyelve utat tört a számba,majd  a falhoz nyomott és csak csóókolt,csókolt és csókolt. Ellöktem magamtól.
- Elkésünk.-nevettem fel.
- Jó pakolj be,de miután megérkeztünk csak az enyém vagy.
- Okéoké.-mondtam neki.
Bepakoltam,majd mikor láttam hogy eltelt az idő,felöltöztem és elbúcsúztam anyáéktól.
- Nagyon szeretlek titeket.
- Vigyázzatok magatokra drágáim.-mondta anya.
Megöleltem mindenkit,aztán elindultunk.
*ruhám*

*a repülőn*
- Figyelj,azt szeretném,hogyha ez a hét csakis kettőnkről szólna.Tudod,mennyit számitasz nekem,ugye ? Szeretnék mindent megadni neked..
- Köszönöm.
Hallgattam zenét is majd Harry vállán aludtam el.
Mire felébredtem már Hawaii-n is voltunk. Megláttam azt a szép helyet és elállt a szavam.  Mikor kiszálltunk a repülőből pár Hawaii nő virágfüzéreket aggatott a nyakunkba..ááá minden olyan vagány volt. 
Beértünk a házhoz,amit kibéreltünk és eszméletlenül szép volt. Egy kis kunyhó,ami csak a kettőnké volt. A házból egyenesen a tengerpartra lehetett kilátni és minden gyönyörű volt.


Lepakoltunk és utána úgy döntöttünk,hogy elmegyünk fürdeni. Felvettem a bikinimet és máris mentünk le a tengerre.
*bikinim*
Miközben a tengerben úszkáltunk nagyon jól éreztem magam,és a szobapincérek hotak nekünk ananászt,meg pezsgőt..
Ott voltunk a parton egy darabig,és amikor a vacsorához készülődtünk,én felöltöztem,mikor egy futár hozott nekem egy levelet. Anyától jött.
"Kedves kislányom.
Ha már nem tudtam neked szemtől-szembe elmondani..megteszem itt,egy levélbe..tanűlán igy könnyebb is. Nem akartam elmondani ezt need,mert féltem,hogy fiatal korodra el foglak vesziteni..mostmár nagy vagy és te döntesz az életedről. Tudod jól,hogy szeretlek. Én nem is tudom,hogy mondjam el..
Te nem vagy a gyerekem. Örökbe fogadtalak. Most,hogy már felnőtt vagy,úgy gondoltam itt az ideje annak,hogy megtudd ezt. Kicsim én ezt nagyon sajnálom..sajnálom,hogy nem lehetek az igazi,vérszerinti anyád..sajnálom ha megbántottalak.Érezd jól magad,és tudd,hogy én mindig is a saját gyermekem ként foglak tekinteni!
Szeretlek!"

Engem sokkolt a hir..én nem vagyok a gyereke,és ezt eltitkolta előlem 18 éve. És még érezzem jól magam ezek után ? A könnyeim patokként folytak le az arcomon és nagyon nagyon rosszul esett,hogy csak most tudtam meg ezt. Fogalmam sincs,hol vannak a szüleim..
- Hé,szivem..mi történt ?- kérdezte Harry.
- Harry!-ugortam karjaiba.
- Igen ?
- Én egy árva gyerek vagyok.-mondtam és mégjobban sirni kezdtem.
- Tessék.
- Nézdmeg!-nyomtam a kezébe.
Miután elolvasta,neki is könnybe lábadt a szeme,és megcsókolt. Nem értettem,hogy miért igy egyből,de nem ellenkeztem.
- Ezek után nem fogsz szeretni.-löktem el magamtól,majd elfordultam és levettem magassarkúmat.
- Kicsim. De igenis szeretni foglak. Hidd el,hogy te jelentesz nekem mindent. A szerelmünkön semmi nem változtaat. Szeretlek.
- Ezt én nem hiszem el..Harry miért történik ez velem ?
- Nyugodj meg. Nem lesz semmi baj. A mostani szüleid is nagyon szeretnek. És az aki elhagyott téged nem érdemli meg az anya/apa szót.

Mondjuk..ebben teljesen igaza van. Ha a nevelőszüleim elfogadtak úgy ahogy vagyok,és szeretnek engem..akkor nincs miért aggódnom.
- Lehet.-szipogtam.
- Nem..ez biztos !-felemelte az államat és megcsókolt.-menjünk enni,aztán meg lefekszel szépen,alszol egyet és holnap minden rendben lesz.
*Egy órával később,már a hotelszobában*
- Harry.-nevettem fel.-nem hoztam pizsit.
- Ááá..adok neked egy pólót.
- Köszi.-mondtam,majd magamra kaptam,az egyik Ramones-os pólóját és áááá de jóó illata volt. Komolyan,ilyenkor jobban tudok aludni. Lehunytam szemeimet,majd próbáltam elaludni,de nem ment. Harry az ágyon ülve figyelt,amit meg is éreztem.
- Miaz ?-nevettem fel.
- Szeretlek.-mondta.
- Énis téged.És köszönöm.
- Mit ?
- Mindent.-mondtam.-Azt hogy vagy nekem.
- Érted bármit.
Mellém feküdt,adott egy jóéjt csókot,mellkasára dőltem,majd elaludtunk.

2 comentarii: