miercuri, 27 februarie 2013

22.:)

*Másnap*
Reggel mikor felkeltem és belenéztem a tükörbe,hát mit ne mondjak,úgy néztem ki,mint egy retardált. Megcsörrent a telefonom,majd Zayn neve villogott. Felvettem.
- Igen?
- Felköltöttelek?
- Nem,csak most idegbeteg állapotba kerültem.
- Úristen mi lett?
- Áá,semmi csak reggeli hsóiszti,mert retardált fóka fejem van.-nevettem fel.
- Dehogy van!
- Zayn..ha meglátnál beszarnál a röhögéstől.
- Jó mindjárt ottvagyok.-mondta,majd le is rakta.
Oké,ennyit erről. Kerestem valami elfogadható ruhát,de nem volt. Ahjmár..
- Megjöttem. Tejóég.-állt meg nevetve.
- Malik,mit röhögsz? 
- Cuki a hajad.
Hirtelen megdobtam egy párnával,mire felkapott,ledobott az ágyba és csikizni kezdett.
- Hagyjál máááár ,hülye vagy?-könnyeztem.
- Igeeeeeeen.-megpuszilt,majd békén hagyott.
- Mit csinálunk ma?-kérdezte.
- Nemtudom,de nekem nincs kedvem..szarul vagyok.
- Dehogy vagy szarul.! Idefigyelj,nem ronthatják el a kedvedet ezek a hülyék.-forgatta meg a szemét.-Öltözz fel,és elmegyünk valahova.-vigyorgott.
- Zaaaayn.
- Ne nyafogj. Vidámpark? Mozi? Melyik?-kérdezte.
- Mindkettő?-nevettem,mire bólintott.-dede..hamár elmegyünk,akkor menjünk enni,mert éhes vagyok.
- Jó..énis.nevetett.
- Felöltözök,maradj itt.-mondtam,majd bevittem a cuccaimat a fűrdőbe.
Lezuhanyoztam,majd mikor kiszálltam,megláttam,hogy nincs bennt a melltartóm..ott van az ágyon,oké ez nagyon ciki helyzet..felkaptam magamra a törölközőt és kimentem.
- Ó..bocsi.-fordult el Zayn.
- Nembaj.-nevettem.á
Felöltöztem.Majd elindultunk.
*ruhám*


- Gyönyörű vagy pindúúúrpandúr.
- Köszönöm.-mosolyodtam el.
- Na de menjünk,mert éhen halok. Bwhaaa.
- Jójó..hova menjünk?
- Nemtudom,induljunk el,aztán majd kapunk valamit vigyorogtam,mire Zayn egyenesen a szemembe nézett. Elvesztem abban a barna szempárban. Ott állt,nézett a szemembés eszeveszettül vigyorgott. A pillangók megjelentek a gyomromban,de áá nem is értem,hogy minek.
- Mivan már?-nevettem fel hangosan.
- Én..nemtudom..te..csak..olyan..mindegy.-borzolta meg a haját,és láttam,hogy vörös. És nagyon helyes volt.
- Ne pirulj.-böktem meg.
- Te meg ne bökdöss.
- Naaaa Zayniiiii baba,éhessz vagyok.
- Ne beszélj ilyen kislányos hangon,mert kidoblak asszony.
- Értettem főnök.
Elmentünk enni,majd teli hassal indultunk tovább.
- Mozi,vagy vidámpark?
- Zayn,ha azt akarod,hogy a hullámvasút legtetején telibehányjalak,akkor szerintem menjünk vidámparba.-vigyorogtam.
- Oké,mozi. Mit nézünk? Die hard.?
- Bazd meg!-röhögtem.-nem akciófilmezünk. Nézzük a másnaposokat,mondjuk láttam már,de jó az.
- Oké.
Beültünk mozizni,majd a végén mikor kijöttünk,elindultunk a vidámpark felé.
Felültünk egy óriáskerékre,nagyon sokszor ölelt meg,mert volt amikor beijedtem,ilyenkor nagyon elpirultam. Nap végére lefáradtam,és már semmihez nem volt kedvem,és úgy gondoltam,hogy már semmi nem ronthatja el a napom,de akkor megtörtént az amire nem vártam.
Zayn megölelt,és nemtudom hogy történt,de megcsókoltam Zaynt..és ááááá.
Ott csókolóztunk..én engedtem,nagyon is jó volt..élveztem.
- Heló galambok!-mondta Taylor.-Édes,szerintem magasról szarik arra,hogy szakitottatok.
- Bella,te nagyon bunkó vagy,már ne haragudj meg.
- Miért vagyok bunkó? Áh,mert megcsókoltam egy srácot,aki irtó jól csókol,és akibe azt hiszem szerelmes lettem? Bazdmeg Harry..azért szakitasz velem,mert egy ilyen k**vába szerelmes lettél? Sajnálom Harry. Sajnálok mindnent..tudod,hogy menniyt gondolkodtam azokon a pillanatokon,amit most lehet,hogy megbántam,de soha nem fogok elfelejteni? Mert egykor szerettelek..és most tudom,hogy nem lenne szabad ezt,de megszerettem ezt a srácot..-néztem Zaynre aki pislogás nélkül figyelt.-modtnatól közöd nincs az életemhez. Leszarom a véleményed..
- Miért lettél ilyen beképzelt? Figyelj ide..azzal,hogy velem jártál sok mindent megkaptál,és most ki fogod használni az összes bandatagot,vagy mi..
- Na elég legyen Harry.-vágott közbe Zayn.-hagyd békén őt. Légyszives ne akarj balhét..te nagyon jól meg vagy Taylorral,habár nem volt szép amit tettél Bells-el.
- Mi van,már annak szólitod akinek akarod? Ide figyelj Zayn..ne avatkozz bele ebbe.
- De bele avatkozok,mert közöm van Bellához.
- Igazán semmi közöd nincs hozzá. Bella,szerintem kicsit élelmesebb is lehettél volna.-nézett végig lesajnálóan Zaynen Harry.
- Najó,most legyen elég.-kiabált Zayn.
- Hagyjál már.-lökte meg Harry,és Zayn ahelyett,hogy hagyta volna az egészet,elkezdte a verekedést.
- Héé srácok ne csináljátok már.-szóltam közbe,de mintha meg se hallották volna,csak tovább püfölték egymást.
- Iiiii dobjuk fel twitterre.-kuncogott Taylor.
- Taylor a  **** életbe bele,mi lenne,ha nem játszanád meg magad. Dobd már el azt a szaros telefont és segits már! Elegem van,idefgyelj..most hagyd abba ezt a viselkedést,vagy nagyon megbánod.
- Ne fenyegess már!
- Fiúk kérlek szépen eléééég legyen.-kiabáltam,majd valahogy elhúztam Zaynt,és elinfultunk haza.
Megfordultam és utoljára még bemutattam nekik egy "fuck you-t",majd elindultunk haza.
Otthon,elláttam Zayn sebeit,amik eléggé súlyosan néztek ki.
- Áh. Fáj.
- Zayn,ezt nem kellett volna.
- De nem birtam már. Áu.
- Figyelj,nagyon durvák a sebeid,biztos ne menjünk el orvoshoz?
- Igen,megvagyok..kutya bajom. De azért óvatosan.
Mindent lefertőtlenitettem,majd leültem mellé az ágyba.
- Komolyan gondoltad azt amiket mondtál ?-meredt le.
- Mit?
- Hogy..izé.
- Hogy szeretlek? Igen,nagyon komolyan.-hajtottam le a fejem.
Maga felé forditotta a fejemet.-Szeretlek.-suttogta,majd megint megcsókolt.

De én ezt nemértem..csókolózunk,de mégis csak barátok vagyunk.?
Szerintem ez egy jó darabig kérdés marad számomra..

2 comentarii:

  1. ez nagyon jó lett :)
    Bella és Zayn :)♥ most akkor együtt vannak, ugye?
    siess a kövivel mert nagyon várom :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nincsenek együtt :)) és most hozom.

    RăspundețiȘtergere