vineri, 22 februarie 2013

21.:)

Tegnap..jól éreztem magam Zaynnel,de nem is az,hogy megbántam,hanem..elhamarkodottan cselekedtem. Mármint..hagytam. Most lett vége a kapcsolatomnak Harryvel és már egyből Zaynnel smárolok..szánalmas vagyok:(.
Mára semmi tervem nem volt,vagyis de..ülök itthon és gépezek,majd lefekszek és várom a szebbjövőt. Komolyan,minden olyan szar körülöttem. Anya feljött a szobámba és ágyba hozta a reggelimet.
- Gondoltam,most semmi kedved nincs lejönni,és nyugodtan tombold ki magad,megértelek. Itt a reggelid.
- Köszönöm.-mosolyodtam el.-de igazán nem kellett volna felhozni,lementem volna..különben is,kutya bajom. Nem érdemli meg,hogy szomorkodjak miatta.Csak az bánt,hogy nem adott rá okot..
- Kicsim,tudod jól,hogy az ilyenek azt jelentik,hogy nem is szeretett igazán. Most ,nem akarom elitélni,mert igazán helyes fiú volt,csak ezeket hallva..szerintem nagyon pofátlanság volt.
- Tudom. És köszönöm,hogy mellettem vagy és bármiben segitesz.
- Ez semmiség. Amúgy mi volt tegnap Zaynnel.
- Áh semmi.-legyintettem,csak elmondta,hogy Harry egy másik csaj miatt szakitott és hülyültünk és meg..izé semmi.
- Mi történt ?-kerekedett el a szeme,majd elmosolyodott.
- Okéoké..elmondta,hogy még szeret..és hát,nemtudo,hogy,de megcsókolt.
- Drágám..ennek nagyon örülök,hogy ittvan egy újabb aranyos fiú,de megint csak arra kérlek,hogy vigyázz..ne dőlj be neki..lehet,hogy megbánod és nem szeretnélek összetört szivvel látni.
- Tudom anya,vigyázok. És köszönöm.
Kiment a szobámból és még pár percig mosolyogva ültem az ágyamon,majd nekikezdtem enni. Mikor befejeztem felnyitom laptopom. Felmentem twitterre és egy csomó "sajnálom" üzit kaptam. Nem érdekelt,de azért aranyosnak találtam. Felvettem valamit magamra,majd továább twittereztem és megláttam Taylor leszarom Swift oldalán egy kiirást.
"Boldog vagyok veled @Harry_Styles szeretlek! Köszönöm a tegnap estét. Csodálatos volt. És tudod,szard le ,hogy mit gondolnak EGYESEK. Ne érezd magad rosszul emiatt. Én ittvagyok neked."
Najó most szószerint olyan nagyy izé van a fejemben,hogy azt még kimondani is rossz. Mi a jó fészkes ki**szott szar van ezekkel? Hát rohadjanak meg! (Elnézést a káromkodásért)
Most komolyan,mit képzelnek..itt irogatnak ilyen szaros nyálas dolgokat..nekem meg görcsbe rándul a gyomrom,és az arcomon megjelennek a sós könnyek és nem tudom visszatartani őket. Erős vagyok? Igen,azt hittem..de nem. Dehogy vagyok! Igenis rosszul esik! Nem tettem semmit ,és azt hiszi,hogy lecserélhet egy ilyen senkire. Féltékeny vagyok,nagyonis! Naés? Van ebbe valami rossz? Egykor halálosan szerettem,és még most se megy ki a fejemből. És azt kell látnom,hogy ezzel a csajjal van együtt és ez nagyon rosszul esik. Belegondolni abba,hogy ilyen könnyen túl tette magát rajtam..és látni,hogy milyen boldog ezzel a csajjal..sőt,lehet,hogy boldogabb mint velem...hát,nagyon rosszul esik. Eszembe jutnak azok a bizonyos éjszakák,minden aranyos pillanatunk,és most fáj..mindenem. Elkezdtek folyni a könnyeim..olyan rosszul esett..
Anya hirtelen bejött.
- Ööm..drágám ittvan Zayn.
- Mi?
- Elmehetek,ha zavarok.-dugta be a fejét Zayn és egy 1OOO wattos mosolyt küldött felém. Zavarba jöttem teljesen.
- Dehogyis,nyugodtan bejöhetsz.-mondtam mosolyogva..talán egy kicsit elpirulva.
- Oké,akkor hagylak is titeket.-mondta anya,majd kiment.
Ketten maradtunk. Körbenézett a szobámban,egyszer-kétszer rám mosolygott és éreztem,hogy a szivem sokszorosan megdobban.
- Figyelj.-jött közelebb hozzám.-a tegnapiért..nézd..öm..bocs.-vakarta meg a fejét.
- Semmi baj.-vigyorogtam.-sőt. Nagyon is élveztem.
- Igen?-csillogott a szeme.
- Igen!
Megint megcsókolt..de nagyon hosszasan. Annyira jól csókol és és áá.
- Én..megint bocs.
- És megint nem baj-nevettem fel.
- Figyelj igazából azért is jöttem,hogy elhivjalak ma estére valahova. Lesz egy amolyan "one direction tiszteletére "egy buli..és nekem nincs kivel mennem..
- Eljövök.-vágtam rá.
- Jó,akkor én megyek felöltözök. 7-re jövök. szia.-mondta,majd megpuszilt.
Többre számitottam,hogy őszinte legyek..vagyis..na. Nemértem,hogy most mit is érzek valójában..
Keresgéltem a ruháim között,majd elmentem zuhanyozni,megmostam a hajam.
Felvettem ezt a ruhát.
Kisminkeltem magam,majd felvettem egy magassarkút és előszedtem az egyik fekete táskám. Belapakoltam minden fontos dolgot. Telefon,zsepi,pénztárca,smink.
Hétre készen is voltam. Zayn értem jött és elmentünk egy bulizós helyre. Nem diszkó volt,vagy ilyensmi,hanem egy óriási nagy étterem szerűség,egy csomó hiresség énekelt..és kicsit fura volt,hogy Zayn oldalán vagyok,nem Harry-én. Miért is lettem volna Harryvel,mikro ő a drága Taylor-jával volt. Kézenfogva jöttek be és ,hogy mindenki lássa őket,smároltak egy sort. Görcsbe rándult a gyomrom..már a sirás határán voltam,mikor Zayn megölelt,és jó szorosan megfogta a kezem.
- Figyelj..Harry hülye..ne is törődj vele.
- Nem fogok.-mosolyogtam erőltetetten
Én nagyon jól elovoltam Zaynnel és a srácokkal komolyan...csak arra nem gondoltam,hogy Harry is a 1D-be tartozik.
- Hali.-köszönt Harry,Taylorral a jobb felén. Mikor meglátott,kicsit elfordult,majd kérdően nézett rám.
- Mit keresel itt?-kérdezte.
- Velem van.-morogta Zayn,mire én csak bólintottam egyet.
- Aha..hamar túlélted ezt az egészet. Legközelebb az egész bandával járni fogsz?-nézett rám.
- Nem..képzeld el..hogy sokat sirtam,nagyon sokat. És amint látom,nagyon jól megvagy a kis cafkáddal..és nekem kiba**ottul rosszul esett,hogy csak úgy otthagytál..és nem járok majd az egész bandával. Zaynnel se járok,csak hogy tudd. És békén hagyhatsz,élj boldogan a drága csajoddal és felejts el engem.
A hallottakat,Harry a földre pillantott és mikor visszanézett,láttam a szemében a megbámást. De kit érdekel ? Leszarom!
- Na idefigyelj kisanyám!-tette csipőre a kezét Taylor.-mégis mit keresel itt ? Azt hiszed,hogy olyan nagyon a bandához tartozol ? Áh,nem hinném..tudod..te egy senki vagy,és leakadhatsz Harryről.
- Mi az, hogy akadjak le róla ? Elnézést, de két nappal ezelőtt, még szerelmet vallott nekem..hát szánalmasak vagytok..nemmondom.
- Figyelj.-nevetett Taylor.-semmi helyed nincs a sztárvilágba,közöd még annyi se. Szóval szerintem,ne jelenj meg ilyen helyeken,mert ezt nem olyanoknak találták ki,mint te. Mármint,ha érted mire célzok. Attól nem leszel menőbb,ha ilyen helyekre járkálsz..mert hát,egy ilyenkitől elég szánalmas dolog.

Hát mit ne mondjak,nagyon fájtak a szavai,és jött,hogy pofán verjem egy lapáttal. 
- Najó.-mondtam elég hangosan.
- Várj,még nem fejeztem be.-mondta.-szóval,jobban teszed,hogy a szegény fejedet elkotrod innen,mert senki nem szeret. Nem illettél Harryhez,és mégcsak hires sem voltál. Bocsi,de valakinek világositania kellett..és a fiúk is igy gondolják,ugye srácok?-nézett feléjük akik,hihetetlenül megrémült arccal kapkodták a fejüket.-látod nem tudnak mit mondani,ez az igazság. Bella,vagy hogy is hivnak..vége van neked és Harrynek,most én vagyok vele. És láthatólag velem boldogabb,veled,meg csak azért járt,hogy legyen valakije. Sajnálom,hogy tőlem tudod meg..vagy várj..nem sajnállak.-nevetett.-elhúzhatsz.
Odafordult Harryhez és megcsókolta,majd Harry kezeit a fenekére(!!!!!!!!!!!) helyezte. A könnyeim patakokban elkezdtek folyni. Kirohantam,olyan gyorsan,amennyire csak tudtam. Leguggoltam a földre és csak zokogtam,nem érdekelt,hogy szétfolyik a sminkem. Nem érdekelt,hogy az emberek hülyének néznek,mert az úton guggolok és bőgök,mint egy hülye...semmi nem érdekelt. De nagyon megbántottak..nagyon.És ezt soha nem bocsájtom meg nekik!
- Héé..nyugi.-éreztem meg két erős kezet a vállaimon.
- Hogy nyugodjak meg?-zokogtam tovább.
- Gyere ide manó.-megölelet. Annyira szeretem Zayn öleléseit..annyira nagyon.
Megpuszilta a fejem búbját.
- Haza kisérlek.
- Köszönöm.-szipogtam,majd együtt indultunk haza.

2 comentarii:

  1. nagyon jó lett :)
    Taylor-.- (utálom a csajt)
    Szegény Bellát sajnálom...:(
    Zayn olyan rendes, örülnék ha összejönnének Bellával :)♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Aranyosvagy és örülök,hogy még olvasod a blogot!!:)

    RăspundețiȘtergere