marți, 15 ianuarie 2013

11.:)

A napok csak úgy teltek és teltek..szomorúan..bár az orvosok szerint meg fog gyógyulni. Sokat voltam bennt nála és ...rájöttem arra,hogy mennyit is jelent számomra. És tudom,hogyha rendbe jön,majd minden rendbe lesz. Fogalmam sincs,hogy minek,de mindegy.  Harryvel meg az van,hogy a héten elég  csúnyán összevesztünk..mert ő beszélni akart velem és én nem akartam..mert nagyon féltettem az öcsikémet,nagyon nagyon,mondjuk lehet hogy azért túl dúrván beszéltem vele de..azóta nem haragszik rám..legalábbis..nagyon remélem.Most jártam bennt Matt-nél. Vittem neki pár cuccot. Most éppen hazafele tartok. Az utat nézem és gondolkodok,minden olyan hamar történik..váratlanul. Mikor hazamentem Harry nyakába ugrottam,ő megsimitotta a hátamat,majd arrébült és énis néztem velük a tévét.
"Justin Bieber és szerelme szakitottak..talán a sok turné,ami nem tartott ki kapcsolatuk mellet..minden esetre szép kis pár voltak"-mondt egy férfi.
Háát igen.. a sok turné..4 hónap.nélüle..egyedül...én nem akarom,hogy velünk is ez legyen.
- Beszélhetnénk ?-kérdezte.
Csak bólintottam,majd felmentünk a szobámba.
- Ki szeretnék minden percet használni,amit csak veled tölthetek.-puszilta meg orromat.
- Aranyos vagy..és ne haragudj a kis "veszekedésünk" miatt..nem akartalak megbántani,csak nem élném túl,ha Matt meghal.
- De nem fog,tudod jól.-mosolygott rám.
- Nem akarom,hogy elmenj.
- Kicsim,tudod jól,hogy visszajövök..és akkor együtt leszünk minden egyes nap.
- Mi lesz ha mi is úgy járunk,mint Justinék ?
- Szivem,nem fogunk úgy járni. Szeretelek..és ez a legfontosabb.
*Egy héttel később*
Eljött a nap..a srácok ma elmennek 4 hónapra. Harry távol lesz tőlem. Félek,hogy netán elfelejtene,de egyben örülök is annak,hogy egy ilyenben lesz részük..Európát körbe járják és egyrészt ez nagyon jó..de rettenetesen fog hiányozni nekem. 
- Szivem,nagyon fogsz hiányozni.-ölelt magához Harry.
- Nem akarom,higy elmenj.-könnyeztem.
- Kicsim,muszáj lesz..De visszajövök.-egy csókot lehelt ajkaimra,majd megfogta derekamat és mélyen a szemembe.- Ó,majd elfelejtettem,ez a tied.-nyúlt a zyebébe,majd elővett egy naykláncot, felrakta a nyakamra és megsimogatott.
- Köszönöm,ez gyönyörű.
- Ha hiányzok,csak nézz rá és jussak eszedbe.
- Szerelmesek gyertek már.-jött be Niall.
- Egy pillanat csak.-mondta Harry. Rámnézett és egy nagyon hosszú csókot váltottunk. Két kezével gyengéden megfogta az arcom és nézte a szemem. Rám mosolygott..és homlokát az enyémhez döntötte.
- Örökre együtt.-mondta halkan.
- Örökre együtt !-ismételtem meg.

Egy utolsó csókot váltottunk,majd lekisértem és elmentek. Fájt a szivem..tudtam,hogy el kell engednem őt,dehát végülis ez a munkája..
Miután a srácok elmentek úgy döntöttem bemegyek Matt-hez.
*A kórházban*
- Hogyvagy ?-kérdeztem.
- Jobban.-mondta ki elég könnyedén..látszik rajta,hogy kezd jobban lenni,és ennek csakis örülni tudok.-Te?
- Harry elment..Európába lesz 4 hónapig,úgyhogy nem valami fantasztikusan..de annak örülök,hogy te jobban vagy. Mikor jöhetsz ki ?
- Elméletieg 2 nap múlva ha nem lesz bajom akkor haza mehetek..
- Az nagyon jó.-ujongtam. 
- Hölgyem,vizsgálatokat kéne végezzünk a fiatalemberen,megkérhetném,hogy távozzon. ?
- Persze,máris megyek. Szia,még jövök.-mondtam,majd megpusziltam,azzal ki is mentem.
Úton hazafele gondoltam felhivom Emilyt..olyan rég óta nem beszéltünk,pontosabban Matt balesete óta..fel is hivtam.
- Halóó ? Sziaaa baba !-mondta.
- Szia Em..mit csinálsz ma ?
- Áh,semmit az előbb jöttem haza Matt-től..gondolom gubbasztok a tévé előtt és semmi különös.
- Okéé..én nagyon éhes vagyok,nem jössz el velem kajálni ?-nevettem fel.
- De..most hogy mondod..énis azvagyok.
- Beülök abba az étterembe,ahol a múltkor voltunk és rendelek kaját,oké ?
- Oké..de nekemcsak valami salátát..oké ?
- Jó..akkor megrendelem és várlak,puszi.
- Szia.
Be is mentem az étterembe és megrendeltem a kaját. Mikor Emily is megérkezett,arra ki is hozták a kaját.
*Emily salátája*
*spagettim*
Miközben ettünk beszélgettünk egy kicsit.
- Harryék elmentek.-mondtam.
- Ááá nefélj,hamar eltelik ez a 4 hónap..megyünk suliba..meg ha velem vagy,nem unalmas az élet.-nevetett.
- Azt tudom,te bolond.
- Eldöntöttem,hogyha Matt kijön a kórházból akkor minden napra lesz valami programunk,amiben nem erőlteti meg magát..és mégis jól érezzük magunkat.
- Óó azjóó..-mosolyogtam.
- Tudod..az elmúlt héten nagyon sokat gondolkodtam,és rájöttem arra,hogy mit jelent az,hogy szeretet..és megtanultam,hogy kell igazából szeretni. Azt hittem,hogy belehalok,annyira fájt látni,hogy milyen rosszul van. És abba is belegondoltam,hogy totálisan én kellett volna a helyébe lennem.
- Jajj Emily..ami történt,az megtörtént..de ne mondj ilyet,mert ezt nagyon orssz hallani. Lényeg hogy meg fog gyógyulni,és minden rendben lesz. 
Miután befejeztük az evést úgy döntöttünk,hogy Em ma nállam alszik. Mire hazaértünk már eléggé késő volt,ugyanis még visszamentünk a házukhoz,hogy elvegyen pár cuccot.
Letusoltunk..persze külön-külön :)),majd átvettük a pizsinket és egy tál gumicukor,meg pop-corn kiséretében leültünk filmet nézni... Megnéztünk legalább 4-et,amjd mikor mind a ketten eleget ásitottunk,ledőltünk aludni,majd elnyomott az álom..

2 comentarii: