sâmbătă, 26 ianuarie 2013

15.:)

Délben keltem fel,és hát nagyon nem vártam ezt a napot,ugyanis ma egy évvel öregebb lettem. Hát igen. 19 vagyok. Ki keltem az ágyból,letotyogtam a nappaliba. Anyáék csak egy levelet hagytak,hogy elmentek dolgozni..jellemző.
- Boldog szülinapot dinkaa !-jött le az én drága testvérem,megpuszilta a fejem,majd kivette a narancslevet a hűtőből és inni kezdett.-Öltözz fel ! Elviszleg valahova.
- Juj.Köszönom.-csillantak fel a szemeim,ugyanis ha ez a hülye kitalál valamit,ahova mehetnénk,akkor mindig eltérünk az eredeti céltól és egy irtó cuki tesós napot tartunk.-Hova megyünk ?
- Vidámparkba.
Gyorsan felvettem ezt magamra és már mentem is ki,hogy neki kezdjünk a mi kis délelőttünknek.
*ruhám*

Leugráltam a lépcsőn,majd kimentünk az ajtón és elindultunk.
- Nagyon szeretlek te lüke !-mondtam totál felpörögve.
- Énis. 
Kis idő múlva be is értünk a vidámparkba. Vettünk bérleteket,majd azon gondolkodtunk,hogy mire üljünk fel. Aztán végül az óriáskeréknél maradtunk.

Beültünk,majd,mint mindig mikor elindul,jó szorosan megfogtam Matt kezét.
- 19 vagy !!
- Jajjjjjjj ne is mondd ! Örülj,hogy te nem vagy ennyi.
- Mért ? Szerintem tök jó érzés lehet.
- Nem..öregedsz,ráncaid lesznek..képzeld el,lassan ráncos leszek ésremegni fog a kezem és bicegni fogok,és ronda leszek..-mondtam.
- Jajj ne mondj hülyeségeket,te soha nem leszel ronda,még örehkorodban is gyönyörű leszel,mint most.
- Jajj öcsi..-borzoltam meg a haját.-de édes vagy !
Mikor leállt az óriáskerék,kiszálltunk és elindultunk a hullámvasútig,ezalatt egész végig fogtam Matt kezét. Majd bementünk egy "szellemkörútra".
Minden sötét volt,néha-néha beleütköztünk egy pókhálóba. Egér hangokat hallottunk és nyikorgást.
- Asszem pempers pelenkát is kellett volna hozni.-mondta Matt halkan,mikor elsuhant felette egy denevér,amire felszökött.
- Azt a rohadt ! Menjünk innen.-mondta,majd vissza akart menni de a nagy sötétben semmit nem látott és nem kapta az ajtót,majd hirtelen elkezdett dörömbölni,mikor minden villany felkapcsolódott és az ajtók kinyiltak,de Matt ,mintha észre se vette volna, csak ordibált.
- Nyugi van tesó !-mondta egy biztonsági őr.-értem,hogy kaki van a bugyiban,de ne szedd szét a berendezést !
- Kaki van a bugyiban.-ismételte meg Matt ironikusan.
- Jobb,ha leállitod a kisembert,vagy kénytelen leszek feldobni a Jupiterre.
- Jó elnézést. 
Kimentünk,majd vettünk két vattacukrot és elkezdtük majszolni,és nagyon sokat nevettünk,majd hazamentünk,ahol  Matt a kezembe nyomott egy ajándékos zacskót,amiben egy nagyon szép Ice Watch óra volt.
- Nagyon szépen köszönöm!-mondtam,majd megöleltem. 
Ezek után felmentem a szobámba és felnéztem twitterre,meg facebookra. Nagyon sok "boldog szülinapot" üzenetet,ami roppant mód jól esett :) A hogy  gépeztem,hirtelen csak arra lettem figyelmes,hogy valaki befogja a szemem.
- Héj,ki vagy ?
- A mumus.-szólalt meg mély hangon.
Kitaláltam,hogy ki lehet az.
- Louis ?-távolitottam el a kezeit,majd megláttam hogy itt vannak a többiek is,kivéve Harryt.-Hát ti ?
- Jöttünk,hogy megkérjünk gyere el velünk valamerre.
- Ó..szivesen -mondtam vigyorogva.
Elmentünk és felültünk a London Eye-ra..(rengeteget óriáskerekeztem ma :D)
Minden annyira  jó volt..nagyon elvoltunk a fiúkkal,de a srácokon látszik,hogy valamit nagyon titkolnak előlem,mert ha megkérde,hogy Harry hol van,akkor mindig elkezdenek habogni ..és ez idegesit..nekem mindenről tudnom kell na!Louis egyszercsak el kezdett ráncigálni,hogy menjünk ell a villájukba.
- Louis,de minek ? Mit csinálunk a villátokba ?
- Őő..eenni !-jelentette ki Niall.
- Hajat mosni !-Zayn.
- Mivan ?
- Menjünk ! -jelentette ki végül Liam,majd el  is indultunk.
Kis idő múlva megérkeztünk a villához,bementem,majd egyből felkapcsolódott a villany és egy csomó osztálytársam,meg Matt ,Emily,Harry és anyáék kiáltották egyszerre ,hogy : "BOLDOG SZÜLINAPOOOOOOOOOOT!"
- Tejóóóóég,de aranyosak vagytok.-mondtam elpirulva.
Harry megölelt és jóóóó hosszasan megcsókolt. 
- Boldog szülinapot édes !
- Köszönöm drágám.-mondtam neki mosolyogva.
Az este további részében nagyon jól éreztem magam,kaptam tortát is,ami nagyon finom volt..méghozzá nutellás..Majd a fiúk szóltak,hogy ajándékbontás van,úgyhogy mindenki lesereglett a nappaliba és körbe ültünk,majd felbontottam az ajándékaimat.

Anyáéktól egy iPhone 4-est kaptam :)
A fiúktól ( Niall,Liam,Zayn ) két ruhát,egy magassarkút,egy nagyon drága parfümöt egy karkötőt.
-Köszönöm szépen.-mondtam elképedve.



Harrytől kaptam a legnagyobb ajándékot. Két jegyet (neki meg nekem) Hawaii-ra.
- Te jó  ég.-mondtam ki remegve.
Én..én..nemtudok erre mit mondani. A legnagyobb álmom,hogy eljuthassak Hawaii-ra..és ha a szerelmemmel együtt megyek,az még jobb..komolyan,ezt nem hiszem el. Könnyeim az örömtől megjelentek arcomon és csak folytak és folytak.
- Harry én..-mondtam csendbe,de ő megcsókolt.-Köszönöm,mondtam ki végül.
- Semmiség,érted bármit.
- De ez nagyon drága lehetett..
- Ssht ! Ne gondolj erre,tudod,hogy érted bármennyit kiadnák.
Aztán végül Louistól kaptam egy macit,meg egy táskát és  egy nagy csokor vörösrózsát és benne egy levéllel,amit ki is nyitottam,és ki esett belőle egy dooboz óvszer. Kérdő fejjel néztem rá.
- Fő a biztonság !
- Na de Louis !-kezdett bele anya.
- Tomlinson..hülye vagy. -mondta Harry.
Kinyitottam a boritékot,majd csendben olvasni kezdtem.
"Kedven Bellus !
Az utóbbi egy két három hónapban te lettél az én kishugom.:) De most komolyan te csajszi,ha nem ismerkedünk meg akkor a repülőn,akkor most nem járnál ezzel a tökfejjel,szóval köszönet a répaimádónak..(ha nemtudnád ez én lennék :D). Tudod,azért én elkondolkoyom néha,hogy hogy tudtak anyudék egy ilyen jó csajt összehozni,hallod-e ? De komolyan,számomra a kishúgom maradsz örökre ! És tudod..megbeszéltük,hogy az esküvődön én leszek a tanud ! Ezt ne feledd el ! Na még van pár sor..nem is tudom mit irjak..Szeretlek,szeretlek,szeretlek,szeretlek,szeretlek,szeretlek,szeretlek,szeretlek,szeretlek,szeretlek..:) (valahogy csak sikerü kitöltenem a helyet :D)
U.I: nehogy kicsi Harryvel gyertek vissza Hawaii-ról !!!!!!!!! 
                                                          Puszi,a te Loui-Mouid"

A levél végére tisztára folytak a könnyeim,nevettem..mindent csináltam..annyira aranyos tőle.
- Gyere ide te hülye.!-húztam magamhoz,majd nagyon szorosan megöleltem és kb. 3 percig csak öleltem.- Énis szeretlek bátyus.-mondtam nevetve.
Mikor lejárt a buli,mindenki hazament,kivéve engem és Harryt..mi bennt maradtunk a villába.
A kanapén ülve néztem az ajándékaimat és a Hawaii jegyeknél ragadtam le..csak néztem,és nem hittem a szemeimnek. Az egyik álmom teljesül. Már annyira várom,hogy csak na.
- Tetszik ?-ült le mellém Harry.
- Miaz hogy ! Nagyon tetszik,el sem hiszem. Köszönöm nagyon szépen.
Megöleltem,majd csókolózni kezdtünk.
- Mikor megyünk ?
- Hétfőn.
- Jujj..az mindjárt itt van.
- Igen szivem és egy teljes hétig csak mi ketten leszünk..te meg én. Már annyira várom.-simogatta meg a combomat.
- Igen !-húztam közel arácát az enyémhez,majd megcsókoltam.
- Louis ajándéka !-mondta nevetve.
- Tudom..hülye.-mondtam.
- De végülis,tudja,hogy mire van szükség !
- Hát..-mondtam kicsit zavartan..ez most azt jelenti,hogy akarja ? 
- Akár most is kezelésbe vehetjük,mondta,majd csak hosszasan megcsókolt,de tényleg jó hosszasan,úgy,hogy csak akkor váltak el ajkaink,amikor már nem kaptunk levegőt. A csók alatt elgondolkoztam..ő most akarja..én meg nem fogom visszautasitani ! Most énis kész vagyok..tényleg !
Benyúlt a pólóm alá,én meg teljesen megrémültem,lihegni kezdtem,amit ő is észre vett.
- Úristen,nem akarom elrontani a szülinapodat !..én csak..persze akkor,hogyha te is szeretnéd,mert én nem akarom,hogy most szülinapodon legyen az hogy..
- Harry,akarom.-mondtam,majd magamhoz húztam és megcsókoltam.
Ő nem is habozott..teljesen levetkőztetett..mikor láttam,hogy rajta még va ruha,akkor énis kezelésbe vettem..majd minden ment a maga sorján.
 Elhasználtuk Louis EGYIK ajándékát :))) és hát..na,lehet,hogy ez meg volt beszélve előre. De tudom,hogy nem csináltam hülyeséget,mert Harry nagyon gyengéd volt egész végig,és tudom jól,hogy semmi baj nem történhet ebből. És végülis..örülök,hogy megtörtént.
Mellkasára dőlve aludtam el...hallottam,ahogy liheg és..ez olyan aranyos volt.
Egy tökéletes nap,tökéletes befejezéssel.:)

2 comentarii: