vineri, 11 ianuarie 2013

Sziasztok :)

Kedves óóólvasóim,ma nem egy új résszel jöttem hozzátok,hanem be szeretném jelenteni,hogy kaptam egy dijat :O Még én sem hiszem el. Köszönöm szépen Beatrix Birkás-nak.










Szabályok: 
1. Irj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küédd tovább 11 embernek.

11 dolog rólam :)
1. Szeretem a nutellát :D
2. Szőőke vagyok..:)))) És kék a szemem.
3. Kedvenc filmem az alkonyat : hajnalhasadás 1,2.:)
4. Kedvenc 1D-s számom a kiss you,meg a little things,de persze a többit is szeretem :D
5. Utálom,ha valaki kibeszél a hátam mögött.
6. 13 éves vagyok..7.-es :)
7. Utálom a sulit:D Bár gondolom nem egyedül vagyok igy vele.:D
8. Szeretem a milkacsokit :D
9. Imáááádom a barátnőmet,aki a padtársam és már alig várom,hogy találkozzak vele :))
1O. Van egy kiskutyám :)
11. Háát igy utoljára..imádomazólvasóimat :D

Válaszolj 11 kérdésre:
1. Mi ösztönöz arra,hogy ird a blogod ?- Nem is tudom...csak szeretném megosztani a gondolataimat az ólvasóimmal:)
2. Miért pont az lett a főszereplőd neve,ami ?- Nagyon megtetszett nekem az a név,hogy Bella :)
3. Kedvenc mesehős ?-Oroszlánkirály:Timon és Pumba :o3.
4. Miért pont olyan/ok lett/ek a főszereplőid amilyenek ?-Bella kicsit visszatükrözi azt aki vagyok valójában :D
5. Kedvenc zene ?- Minden one direction szám,Emeli Sandé-Imagine.
6. Olvastál már 3-nál hosszabb könyvsorozatot ?-Nemigazán szeretem a könyveket..ha elkezdem..mindig lusta vagyok befejezni..csak akkor ha nagyon megfog a könyv..szóval..nem :))
7. Milyen nyelven szeretnél megtanulni.?-Olasz :D
8. Kedvenc ország ?-Sok van..
9. Van valami olyan tárgy,ami szerencsét hoz neked ?-Nincs.
1O. Mit utálsz a legjobban ?-Ha valaki kibeszél a hátam mögött,aztán meg próbál benyalni nálam. Na azt utálom.
11. Do you speak english ?-Yes I say :))

11 kérdés:
1. Mennyit foglalkozol a bloggal naponta ?
2. Kedvenc kaja ?
3. Milyen nyelven tanulsz a suliba ?
4. Mikor kelsz fel általában ?
5. Hány éves vagy ?
6. Szereted Justin Biebert ?:D
7. Ha lehetne egy kivánságod,mi lenne az ?
8. Van olyan ember akit a világon a legjobban szeretsz ?
9. Van testvéred ? Ha igen,hány éves ? Fiú,vagy lány ?
1O. Van legjobb barátnőd?
11. Mi a kedvenc tantárgyad ?:D

Küldd tovább 11 embernek:
Én most csak egy embernek küldeném,mert nem nagyon olvasok blogokat :D
Az a személy Lizzy lenne. Itt van a blogja :):http://sohavegetnemeroelet-bylizzy.blogspot.ro/





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu