joi, 10 ianuarie 2013

9.:)

*4 hónap múlva*
December van :) Pontosabban december 24.-e. Karácsony. Ma van Louis szülinapja is egyben. Ma együtt tartjuk a karácsonyt a fiúkkal nálunk.
Engedjétek meg,hogy elmondjam mi történt velem/velünk ebben a négy hónapban.
Harry bemutatott a sajtónak..a barátnőjeként. Azóta teljesen megváltozott az életem. Mindenki autogrammokat meg közös  képet kér tőlem,ha az utcán vagyok. Egy csomó interjúban voltam már..és én tényleg nem gondoltam volna ezt,hogy majd hires leszek úgy,mint a srácok.
A fiúkról pedig csak annyit,hogy nagyon jó fejek lettek velem,nem mintha eddig nem lettek volna azok,de most különösen jóba vagyunk. Nagyon megkedveltem pket,és nem telik el úgy nap,hogy ne találkoznánk. Mi van Zaynnel ? Megbeszéltük,és barátok vagyunk..méghozzá legjobb barátok. Ha valami véleményt akarok kérni,azt csakis tőle kérek../na meg néha Harrytől/ és most hogy belegondolok..jobb is,hogy Harryt választottam. Idő közben Zayn is  becsajozott és most Perrie-vel jár. Louis meg Eleanor-al és Liam meg most szakitott Daniell-el. Ja és a suliba minden tök jó,van egy csomó barátom. És ami a legjobb,hogy Emilyvel egy osztályba járok..és ezalatt négy hónap alatt nagyon összebarátkoztunk és legjobb barátnők lettünk. Nos ennyi lenne a mesélés..térjünk a jelenre.
- Louis ne arra ! Ide hozd.
- De nem fér be.
- Miaz,hogy nem fér be ? Louis ne fejjel lefele hozzad. Állj már meg.-mondtam. Ugyanis a karácsonyfát próbálja behozni,de sajnos nem megy neki.
- Na behoztam.-rakta le a tévé elé,és épp ki akart menni...
- Louis ne a tévé elé..oda az ablak alá.
- Korábban nem tudtál volna szólni ?
- Louis emeld meg azt a szaros fát és tedd az ablak alá !-utasitottam.
Be mentem a konyhába,ahol Niall majszolt valamit.
- Niall ne idegesits fel azok estére voltak ! Megetted az összeset ?-tágultak ki a szemeim.
- Hoppá.-vigyorodott el.
- Mély levegő,nyugalom.-fújtam ki a levegőt,majd odaraktam egy adag sütit a sütőbe.-nézd,hogy ne sűljön oda,és ezeket ne merészeld megenni,mert nem kapsz az esti vacsorából.-fenyegettem.
- Értettem.
Kimentem és megláttam a fenyőfát az ablak alatt,egy elismerő bólintással kezdtem elővenni a diszeket. Előkerültek a gömbök,az angyalhajak és szebbnél szebb diszek. Elkedtem felrakni őket a fára,majd mikor minden szépen felkerült betoppant Niall.
- Hadd rakjam fel én a csillagot a tetejére !-nyafizott.
- Oké. Itt a létraa. Megtartom.-mondtam,majd igy is tettem,megtartottam a létrát,Niall felmászott rá és felrakta a csillagot,amikor le akarat mászni,félrelépett és a egy bazinagyot esett...de a legrosszabb,a fával együtt.
- Niall James Horan.!-jött be Liam.
- Fáj a popóm.-simogatta fenekét.
- Niaaall a fa.-mondtam sajnálkozva.
- Hát kösz szépen,hogy sajnálod a fát !
- Jajj manó,téged is saajnállak.-öleltem meg.
Aztán szépen visszaraktuk a diszeket..és a fa ugyanolyan szép lett. Felmentem a szobámba átöltözni,majd egyszercsak Harry jött be.
*ruhám*

- Ajádékbontás !-kiabált anya.
Mindenki gyülekezett a nappaliba és leültünk a szőnyegre,egy kört alkottunk. Én ültem a kör végén,tehát akkor utolsó voltam. Mikor mindenki megkapta az ajándékokat már csak rajtam volt a sor. Ezeket kaptam:
NIALLTÓL:


- Wáááá manó,köszönööm.-pusziltam arcon.
- Nagyon sziivesen.

LOUISTÓL:


- Jáájj Louis ezek nagyon szépeeeeek !
- Örülök,hogy tetszik baba !-puszilt meg.

LIAMTÓL ÉS ZAYNTŐL :





- Sráácok,nagyon szépen köszönöm.-öleltem meg őket.
HARRYTŐL: 

 - Laptop ?-esett le az állam.-Harry,nem kellett volna. Ez gyönyörű.
- Érted bármit.-mondta majd megcsókolt. 
- Szeretlek.
- Énis téged.
Ezek után vacsorázni kezdtünk,minden nagyon nagyon finom volt. Niall is megmondta ! Talán mi ketten ettünk a legtöbbet ! Hát na..karácsonykor szabad. Vacsora után karácsonyi filmeket néztünk..és minden olyan hangulatos volt. Talán ez volt az egyik legszebb karácsonyom :) 


3 comentarii:

  1. Nagyon jó részek lettek, bocsi,hogy nemírtam, csak neigen volt időm.:/
    És ki kérem magamnak.! a Black Veil Brides nem szar.! *durcásfej*
    De azzal kiengeszteltél, hogy ilyen jó részeket írtál;D
    hamaaar kövit;D♥

    RăspundețiȘtergere
  2. :D:D Aranyosvagy :) Hozomis:D És a dijat meg külön képpen megköszönöm :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Szia.! :) Olvastad a blogom és kérted hogy nézzek be és mondja véleményt. Szerintem az alapsztorid nagyon jó és jól meg is írod őket. Nekem csak egy apró gondom van vele, elsieted a dolgokat. Mármint nem az összejövetelről beszélek, hanem úgy általánosságban. De ettől eltekintve nagyon, de nagyon, de nagyon jó a blogod és továbbá is olvasni fogom! Már a kedvencek között van! ;)

    RăspundețiȘtergere