luni, 7 ianuarie 2013

7.:)

Reggel telefoncsörgésre keltem.
- Halo ?
- Szia Bell,ma hányra menjekk érted ?-kérdezte..
- Zayn ?
- Igen,felköltötteelek ?
- Nem,dehogy,csak..őő jó !
- Akkor ?
- Gyere 6-ra.-mondtam.-hova megyünk ?
- Vacsorázni. Akkor hatkor,szia.-mondta,és azzal le is rakta.
Leballagtam a konyhába,ahol egy levelet kaptam.
"Elmentünk Orlando-ba,holnapután jövök,rendeljetek kaját. És semmi hülyeséget ne csináljatok.
Puszi,anya,apa :)"

Orlando ? Ja igen,az az üzleti út..hát mit ne mondjak,elég jól viszik.. Gyorsan megbontoottam három narancsot és felmentem az emeletre. Bementem az öcsémm szobájába,aki maximumon hallgatta a BVB-s szarjait.
- Matthew Truscott most azonnal kapcsold ki ezt a nagy szart.
- Naaaaaa,menj már ki !
- Matt,anyáék elmentek valami üzleti útra. Én ma el kell menjek valahova. Te meg csinálj amit akarsz. 
- Áthivom Zack-et .
- Jó,felőlem.
A nap hátra levő részében megnéztem két filmet. 
4 körül elkezdtem készülődni. Megmostam a hajam,hogy csak ne menjek oda úgy,mint egy idegbeteg. Mikor kiszálltam,kapcsoltam egy kis zenét,és közben kifésültem a hajam.
Elgondolkodtam azon,hogy most milyen nagy szarba vagyok. Ittvan ez a két pasi..ésén tényyleg mind a kettőt birom,de valahogy Harrynél a tegnap éreztem valamit..valami bizsergést..ez eddig még nem volt igy Zaynnel..mondjuk nem is voltam eddig vele annyit..de majd meglátjuk.
Kikerestem a ruhámat és háromnegyed hatra el is készültem.

Aztán egyszercsak valaki a csengőt kezdte el nyomkodni..
- Embeeeeeeeeeer leszakad a csengő !-kiabált Matt.-Beeeeeeeeeeeeell jött a csávód .
- Megyek.
Kinnt várt rám Zayn,egy óriási nagy vigyorral az arcán.
- Te nagyon gyönyörűű vagy.
- Köszönöm.-pirultam el.
Elmentünk egy étterembe, nem volt olyan puccos,mint amiben tegnap Harryvel voltam,de nekem nagyon is  tetszett.
Rendeltünk kaját,majd ezek után sokat sokat beszélgettünk.
- Tegnap Harryvel voltál ?-nézett rám szomorú szemekkel.
- Igen.
- És milyen volt ?
- Nagyon jó volt.-lelkesedtem,de láttam rajta,hogy milyen roosszul esik neki.-mi a baj ?
- Az,hogy nem is kéne hajtsam magam,tudom,hogy ezt az estét elfelejted..és soha nem fogsz ilyet mondani erről az estéről.
- Jajj Zayn..én nem akartalak megbántani,nagyon aranyos vagy. Tényleg..én nagyon szeretlek téged,úgy mint egy barátot.
Ezután a mondatom után teljes csönd volt.
Miután befejeztük az evést felálltunk. Kimentünk az udvarra és egymás mellet álltunk.
- Én belédszerettem.-mondta.
- Zayn..
- Tudom tudom..te Harryt szereted.
- De..
- Semmi de,nyugi..én megértem,csak azt szeretném,hogy nagyon boldog legyél Harryvel.
- Köszönöm.-sütöttem le a fejem.
- Kérhetek valamit ?
- Persze.
- Kaphatok egy amolyan"búcsú" csókot ? Amig még nem jársz Harryvel.
Erre csak felnevettem,majd ajkaira tapadtam. Megcsókoltam,mire ő megölelt. A csókuknk végén huncut mosolyt vágott felém,majd arcát a nyakamba fúrta.
- Nagyon rossz lesz,úgy élni hogy nem az enyém vagy.
- Zayn..én tényleg nem szerettelek volna megbántani. 
- Nem bántottál meg.-tette a fülem mögé a hajamat.-Gyere,hazaviszlek.
Mikor a házunk előtt voltunk,adott egy baráti puszit az arcomra és megsimogatott.
Bementem a házba és megláttam az öcsémet smárolni Emilyvel...maximumon ment a zene,Zack meg pizzát evett...akkora kupi volt,hogy csak na...
- Mi a szart csináltok ?-kiabáltam,mire a tesómék összerezzentek.
- Szia Bell.-vigyorgott Zack.
- Neked is szia Zack.
- Miért van ilyen rendetenség ?
- A többiek most mentek el.-mondta hülyén Matt.
- Ahhhhh Matt,könyörgöm..olyan vagy,mint egy óvodás. Amúgy,ti jártok ?-néztem rájuk  hülyén.
- Igen !-mondta Emily félénken.
- Gratulááálok.-ugortam a nyakukba.
- Aha.-mondta büszkén Matt.
- Na..én most felmegyek a szobámba átöltözni,sziasztok !
- Neeeee,ne menj fel !-kapta el Matt a kezemet.
- Miért ?
- Hát mert...

Sziasztok...elég lapos egy rész lett..de ennyi telt most tőlem Remélem,hogy tetszett. xx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu