miercuri, 2 ianuarie 2013

5.:)

Mikor ajkai az enyéimre tapadtak egyre vadabbul kezdett el csókolni,mire mindenki hangos 'húúú'-zásba kezdett,gyorsan ellöktem magamtól,nem mintha nem élveztem volna,de akkor se lett volna szabad.
- Őő bocsánat én csak..
- Semmi baj.-mosolyogtam rá.
- Na jó ennyit rólatok szerelmesek.-mondta Louis.
- Fejezzük be a játékot és együnk egy kis kaját.-mondta Niall csillogó szemekkel.
- Oké mindenki éhes..mi most elmegyünk kaját csinálni, ti csak maradjatok itt.-kacsingatott Louis.
- Louis.-szólalt meg Liam.- a kaját még véletlenül sem csinálják,esetleg készitik. Tudod mit lehet csinálni ? Gyereket..és a vécén lehet még csinálni.
- Jólvan mester ne oktass.-mondta,majd bementek a konyhába,és mi kinnt maradtunk ketten.
- Ne haragudj azért a csókért csak...ááááááááááá-kiáltott fel Harry,ugyanis Zayn beleöntött valamit a hajába.-mi a szart öntöttél be a hajamba te hülye ?
- Hupsz.-vigyorgott a feketehajú gyerek.-asszem menj és mosd ki.-kacsintott.
- Tudom,hogy mit akarsz.-hunyoritott Harry.-ő már az enyém.
- Kackac jó vicc.-kuncogott Zayn.
- Skacok,nem zavar,hogy itt vagyok ?-nevettem fel.
Harry elmet hajat mosni és most a Zaynnel maradtam.
- Na most ketten maradtunk.-vonogatta a szemöldökét.
- Meg ne próbáld.-kiabált Harry.
- Kész a kajaaaaaaaaaaaaaaaa.-kiabált Niall.
Tejóságos ég,mi van itt ??
- Na ittvan a kaja.-rakta elém.
- Ez mi a szar ?-kerekedtek el a szemeim . Valami narancssárga lötty volt a tányéromban.
- Réparagu Louis módra..kicsit siettem,mert Niall-Miall éhes.
Csak ültem ott és néztem a kaját,aztán Louist és majdnem hánytam.
- Louis ez olyan nagyon szar.
- Meg se kóstoltad.előbb kóstolj s aztán kommentálj.-vágta be a durcit.
- Jó,de ha meghalok Tomlison az a te hibád.
Vettem egy mély levegőt és a számba tettem a teli kanalat,majd nyeltem egy nagyot. Nagyon rossz ize volt.
- Louis ez...-kezdtem el.
- Ezt most  tőlem hallod,aki imádja a kaját,de ttől még a kutyám is meghal.-mondta Niall undorodva.
- Najó..lehet,hogy egy kicsit összecsaptam,de volt ez már jobb is.
- Szerintem rendeljünk kaját.-mondtam.
- Én rendelek valami répásat.-mondta Louis.
- NEM! -vágta rá mindenki egyszerre.
- Majd én rendelek pizzát.-mondtam,és tárcsáztam a  pizzázót és rendeltem két családi pizzát..egyet ötünknek és egyet Niallnek.
- Iiijjaj csuhajj de szeretlek téged.-ölelt meg Niall.
- Miért is ? 
- Mert tudod,hogy mire vágyik az én drága lelkem. Egy óriási családi Hawaii pizzára.
- Igen Niall ,-nevettem fel.
Aztán végül megjött a pizza és miután ettünk megcsörrent a telefonom.
- Hol a szarba vagy ?-kiabáltt Matt.-anyáék mindjárt a rendőrséget hivják,ajánlom hogy azonnal told haza a segged,ha nem akarod,hogy a zsaruk menjenek utánnad. Hol a tökömbe vagy ?
- Álljál már meg öcsi..elmúltam 18,oda megyek ahova akarok..és amúgy ittvagyok a srácoknál.
- Azoknál a langyiknál ?
- Nem langyik, jó ?
- Jó..na szedd haza segged.
Leraktam majd elkezdtem felvenni a cipőm.
- Héhéhéé,hova mész ?-kérdezte Harry.
- Bocsi fiúk,de haza kell mennem. Valaki haza tud engem vinni ?
- Igen, én.-csillantak fel Harry szemei.
Sorjára mindenkit végig pusziltam és öleltem,majd Harry beültetett a kocsijába és elindultunk.
Kb 1O perc után megszólalt.
- Szépvagy.-mondta,a végén eg halk nevetéssel.
- Köszönöm.
- Pasid van ?
- Nincs,csak most költöztünk ide...-erre felkuncogott egyet.
Lassan megérkeztünk a házunkhoz,Harry lelassitott.
- Köszönöm,hogy hazahoztál..-épp kiakartam szállni,mikor megfogott,magához húzott és megcsókolt.,és keze a combomra tévedt..majd hirtelen a melleimre.
- Teszentég,Harry ezt nem lenne szabad.
- Bocsánat.-pirult el,de azért a számodat megadod ?
- Persze.-leadtam neki,majd betipegtem a házba, ahol a tesómmal találtam szembe magam.
- Ne pasizz.
- De Matt,miért ne..moste ebbe mi a baj ?
- Féltelek.-mondta aggódva.
- Óóó de cukivagy,gyere ide.-mondtam,majd magamhoz húztam és megöleltem.

2 comentarii:

  1. Wíííí tök jó rész lett.:)
    Már várom,h ogy Hazza vagy Zayn lesz-e a befutó, mert ez így érdekes, és nagyoon szeretem a blogod, csajszi;D♥
    hamaaar köviit♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Juuuujj köszönöööm szépen :) Ma hozok kövit :D

    RăspundețiȘtergere