joi, 17 ianuarie 2013

12.:)

Ti drágák :o. Rengetegen olvastok :o. és hopp lett egy új komizóm is :D Köszönöm neki :)
Na most egy kicsit erről a részről..a zenét majd hallgassátok hozzá,amit közben rakok fel..és szerintem kicsit szomorú lett..szerintem kicsit sokkolni fog titeket ez az egész..de  ennyi legyen is ellég :D Olvassátok el és kiderül. Puszi mindenkinek,aki veszi a fáradtságot és megtisztel azzal,hogy elolvassa ezt a pár sort amit leirok neki. Köszönöm..:)

A napjaim  nagyon lassan és unalmasan telnek..Harry nélkül..egyedül..Habár,Matt már kijött a kórházból,de azóta szinte mindig Emilynél van és nagyon egyedül érzem magam. Reggel felkelek,elmegyek suliba és ott semmi sincs,mindig a padba roskadva bámulok ki az ablakon és mikor mindennek vége van,hazamegyek,tanulok és lefekszem aludni..majd sirni kezdek..
Minden nap ez van..eddig egy áldott nap sem telt el análkül,hogy ne sirtam volna ki magam. Hogy miért ? Azért..mert már 2 hete semmi hirem nincs róla és fel se hiv..és,nemtudom...én azt megértem,hogy sok dolguk van de..mindegy. Lehet,hogy most egy hisztis picsának tartotok,de ez egyáltalán nincs igy..én azt hittem,hogy én nem tudok olyan könnyen megtörni..Mindegy is..

Szombat reggel van,kint nagy a köd,az eső is szemerkél. Minden olyan szomorú. Kimásztam az ágyamból és lementem a konyhába. Anya palacsintát sütött,apa meg a kanapén ült és újságot olvasott. Anya elémrakott egy tányért,majd belerakta a palacsintát,és én megkentem egy jóó nagy kanál nutellával,majd elkezdtem enni. Hirtelen Matt jött le,valami iszonyatosan borzos és álmos fejjel..semmi köszönés nélkül leült elém,majd a szemét kezdte dörzsölni. Tiszta cuki volt :)
- Jó reggelt !-mosolyogtam az arcába.
- Szia.-borzolta meg a fejem.
- Nálad nem leszek borzosabb öcsi.-nevettem fel.
Egy darabig még hülyéskedtünk,majd felmentem a szobámba és bekapcsoltam laptopomat. Felmentem twitterre,hátha jött valami Harrytől,akármi..de semmi..Facebookon se volt az ég világon semmisem. Lecsuktam a gépet,majd kerestem valamit,amit felvehettem.
Csak ültem az ágyon és figyeltem,ahogyan az esőcseppek ablakomon versenyt játszanak. Nagyon szeretem ezt nézni,pont,mint kicsikoromba..mindig szurkoltam az egyiknek és mikor nyert,akkor kezdtem egy másikkal..:) 
*2 hónappal később*
Vasárnap van és már több,mint két hónapja semmi hir a fiúkról..mostmár aztán tényleg kezdek aggódni..nagyon is..félek. Mi van,ha balesetük volt ? Jó..persze most nem kell egyből a legrosszabbra gondolni..de mivan ha mégis ? A twitteremet bekapcsoltam és néztem a szokatlan üzeneteket,amiket nayon sokan küldtek nekem:

"Nagyon sajnállak..képzelem,hogy érezheted magad!:("
" Ezt nem gondoltam volna Harryről..Bella,nagyon sajnállak !''
'' Csalódtam Harryben !"
" Ezt nem néztem volna ki belőle,nagyon sajnállak ''
Mivaaaaaaaaan ? Én ezt nem értem..mivan ? semmit nemértek..ez valammi hülyeség.Megszólalt a telefonom,Emily volt.
- Basszus szivem,menjek oda ? Nyugodj meg,ne verj szét semmit ! Sajnállak nagyon.
- Mivan ? Miért kell engem sajnálni ?
- Hát..nem látad az előbb a tévében a sztárhireket.?
- Nem,nem láttam,mondd már,hogy mi a szar történt.
- Hát Harry..
- Mi van Harryvel ?-ijedtem meg.
- Najó..inkább nézd vissza. Még beszélünk,szia.
(innen hallgassátok ezt,és ha lejár akkor tegyétek újra...és ha tudjátok,figyeljetek a zene szövegére:DDD)

 Nagyon dobogott a szivem,a legrosszabbra gondoltam és nagyon félek..nemtudom mivan..Felmentem nettre és kikerestem a csatorna oldalát. Rámentem az előbbi műsorra. És döbbenten hallgattam..
- A one direction most Franciaországban van,tegnap volt az Európai turnéjuk 9. koncertje. Mindenki nagyon örül nekik és,ők cserébe hozzák a megszokott formájukat. Ennek nagyon örülünk,habár van egy kis gond..-itt szinte leállt a szivem- ugyanis a szépfiú,Harry úgy látszik becsajozott. A tegnap éjjel látták egy bulizó helyen egy szép szőke csajszival,melleslge nagyon boldognak tűntek és nagyon jól érezhették magukat. Egy kép is világot látott,amint Harry megcsókolja a csajt.*megmutatták a képet* De itt a nagy kérdés..mi van Bellával ? Szakitottak ? Azt kétlem..de ha még járnak,akkor Harry nagyon nagy pácban van.mert megcsalja a barátnőjét. Lehet azt hitte,hogy ezt senki nem fogja tudni,de nem gondolkozott..Úgy látszik egy újabb szerelmi háromszög vette kezdetét..ha többet megszeretnének tudni róla,akkor kövessék sztárhireinket. Viszont látásra.

A könnyeim csak úgy záporesőként kezdtek el hullni arcomon és csak sirtam és sirtam..Mondjátok meg..mit rontottam el ? Mit csináltam rosszul..? A szivem egyre jobban kezdett verni és elöntött a melegség..megigérte..Ő megigérte nekem,hogy boldog pár leszünk és nem hagy el..azt mondta,hogy megbizhatok benne..ő megigérte...és nem tartotta be a szavát,megcsalt és ez nekem nagyon fáj. A nyakláncomra pillanatottam és mégjobban zokogni kezdtem. Éreztem hogy ez lesz ebből,tudtam..én megmondtam..Ez igy nem mehet tovább,ha most megtette,akkor ezentúl is megfogja és..most érzem,hogy itt a vége..lehet,hogy mi nem is találunk..lehet,hogy nem is kellett volna vele legyek..mert ezek szerint ő már nem szeret..
Felléptem twitterre és egy másik lesokkoló hir fogadott. Megkérdezték Harrytől,hogy hogy merészelte ezt tenni,és hogy jó volt ?..eerre meg csak ennyi volt a válasza:
" Hagyjatok már békén..az én magánéletem..és az én életem,kurvára azt csinálok amit akarok és nektek közötök sincs hozzá..hogy jó volt-e ? Ezt akarjátok tudni ? Igen azvolt.."

Most egy világ omlott össze bennem..még fel is vállalta és azt mondta,hogy jó volt..elegem van ebből..véget kell vetnem ennek..

2 comentarii:

  1. tényleg szomorú lett :( de most nekem sincs jó hangulatom úgyhogy pont passzol a kedvemhez :)
    nagyon jóó*-* és hamar kövit! ;)

    RăspundețiȘtergere