miercuri, 9 ianuarie 2013

8.:)

- Mi a szaaaaaaaaaaaaar ?-kezdtem el kiabálni,amint felmentem a szobámba,és megláttam az ágyamban egy pasit meg egy csajt és...tovább ne részletezném.
- Mi a jó büdös szart csináltok ti az ágyamban ?
- Őő szia !-vigyorgott a csaj.
- Kifele.-takargattam a szemem.
Miután mindenki elment itthonról tiszta ágyneműt tettem,felvettem a pizsim,majd lementem Matt-hez.
- Matt,arról volt szó,hogy csak Zack jön. Nagyon örülök hogy együtt vagytok Emily-vel..de azt amit a szobámban láttam az már több volt a soknál.
- Bocsiii..-vágott kutyapofit,amikor Emily előjött a fürdőből egy köpenyben. Hoppá..azthittem hazament.
- Öö Emily ma itt alszik ha nem baj.
- Nem baj..csak ha anyáék holnap jönnek.akkor nemtudom..-vakartam meg a fejem.
- Akkor gyere át te hozzám.-kacsintott Matt-re Emily.
- Átmehetek ?-nézett rám Matt.
- Felőlem..majd anyáéknak aztmondon Zack-nél vagy.
- Köszönööm..szeretleeeek.-ölelt meg.
Gyorsan elmentek onnan.én meg bebújtam egy meleg takaró alá,majd elkezdtem nézni a hajnalhasadást. Hirtelen egy sms-t kaptam.

Harry:  "Tudsz aludni ? 
                    Harry xx"
Én:     " Nem tudok..:)) láátom te se !:D"

Harry:  "Nagyon hiányzol. Mikor találkozunk ?"

Én: "Akár most.."

Harry: "Mármint ?"

Én: "Gyere át.:D"

Harry: "Szüleid ?"

Én: "Nincsenek itthon..Matt meg elment a csajával. Egyedül vagyok.."

Harry: "Átmegyek ...1O perc "

Én: "Várlak:)"

Hamar meg is jött..én nem vettem észre,mert belemerültem a filmbe. Arról is elfelejtkeztem,hogy pizsamában vagyok. Harry bejött a házba és jó szorosan megölelt.
- Óóó bocsáss meg de átöltözöm.
- Nem keell ! Jó ez a pizsi..gyönyörű vagy igy is. 
- Köszönöm.-pirultam el.
- Naéés mégis mit fogunk csinálni ?
- Hmmmmmm...nemistudom.-mondtam furán.
- Nekem lenne egy ötletem.-vigyorgott egy óriásit,majd a szemöldökét kezdte vonogatni. Felkapott az ölébe,a falhoz nyomott és elkezdett nagyon vadul csókólni. Úgy,mint még senki.
Belemosolygott a csókunkba,majd csikizni kezdett.
- Nee..ezt nemszeretem...
- Óóó de én igen.-kacsintott.
- Ne csikizz már.-kezdtem el ütögetni,mire a fejemhez vágott egy párnát.
- Ne dobálózz mááááár!-bokszoltam karon.
- Áucs !-kapta oda a kezét.
- Na ne sirjál.-vágtam meg énis egy párnával.
És kezdetét vette egy párnacsata:D


Mire észbekaptunk minden tiszta fehér volt körülöttünk.
- Gratulálok Styles..lesz mit takaritani !-mondtam.
- Énis a szüleidnek gratulálok !
- Mégis mihez ?
- Hogy egy ilyen szépséget alkottak.-kapott fel az ölébe,majd megcsókolt és megpörgetett a levegőbe.
- Harry mik ezek a csókok ?-lepődtem meg.
- Nemtudom.-vakarta meg a fejét.-talán csak az,hogyha veled vagyok akkor nem birok ellenálni annak,hogy meg ne csókoljalak..és ennyi.
- Mármint..
- Igen..
- Úgy érted..
- Igen úgy értem ..
- Azthiszem énis szeretlek Harry.-sütöttem le a fejemet.
- Ez most komooly ?
- Igen.-pislogtam.
Magához húzott és megcsókolt olyan hevesen,mint még soha. 
- Legyéél a barátnőm.-suttogta,majd megpuszilta az orromat.
- Komolyan.?-néztem fel rá.
- Halál komolyan.
- Akkor igen..leszek.-öleltem magamhoz.
*Azon az estén rengeteget beszéltünk,mindent megtudtam róla. Lehet,hogy hamar blevágtunk ebbe az egészbe...de én érzem,hogy jól döntöttem. Mi akadálya van ennek az egésznek ? Szerintem semmi. Anyáék biztos megértik,anya mondta,hogy a szivemre hallgassak. Igen..most tudom,hogy a szivemre hallgattam. Megtaláltam azt a személyt akit tényleg tiszta szivből szeretek. Hogy mért vagyok benne olyan biztos ? Azért,mert még csak most óta ismerem úgy igazából..és már szinte minden titkát elmondta nekem..ahogy énis neki. Lehet,hogy most azt gondoljátok,hogy milyen gyorsan haladok és,hogy ez még nem is igazi szerelem. De,most érzek valamit..egy szikrát..egy szikrát a szivem mélyén,amely lassan lángra lobban és elő fog törni.*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu