marți, 22 ianuarie 2013

14.:)

Sziasztok :) Ne haragudjatok,amiért ilyen későre hozom,de nem nagyon volt időm irni,tudjátok..suli,meg minden...Erről a részről,meg csak annyit,hogy igyekeztem cukira irni ..remélem elolvassátok,és tetszeni fog nektek. Véleményeket komiba !:D Köszönöm. Jó olvasást.xx

Ma Harry és szülei nálunk fognak ebédelni. Harry már itt van és nagyon sokat segitett anyának,és ők nagyon jól kijönnek,úgyanúgy,mint apával. Úgy éreztük,hogy itt az ideje,hogy megismerkedjek az ő szüleivel is. Mindjárt itt vannak,úgyhogy felmentem elkészülni. Megmostam a hajam,megszáritottam és kivasaltam,majd felvettem magamnak a ruhámat és kisminkeltem magam.
*Ruhám*
A szobámba voltam,mikor bejött Harry.
- Szia  drágám.-ölelt meg.
- Szia.-mondtam kicsit félénken.
- Mi a baj szivem ? 
- Semmi.
- Oké,akkor gyere,mert megjöttek anyáék.-és már ment volna ki az ajtón de,megszólitottam.
- Harry !
- Igen ?-mosolygott rám.
- Mi lesz akkor,ha nem tetszem majd nekik ?-kérdeztem.
- Jajj,ne beszélj butaságokat. Te bárkinek tetszel. Kicsim,neis gondolj ilyenekre,nagyon sokat meséltem nekik rólad és,azt mondták,hogy nagyon várják már,hogy megismerjenek. Biztosan tetszel majd nekik.
- Biztos ?
- Teljesen biztos.
Gyorsan megcsókoltuk egymást,majd kézen fogva sétáltunk le a lépcsőn.
- Anya,Apa..ő itt Bell,a barátnőm.-vigyorgott Harry.
- Nagyon örvendünk,Bell. Annyira vártam már,hogy lássalak.-ölelt magához az anyukája,Anne.
- Énis örvendek,hogy találkozhattam önökkel.-mondtam mosolyogva.
- Jajj drágám,nyugodtan tegezhetsz.-simogatta meg a vállam.
- Rendben.
Ezután az apukájával is megismerkedtem és nagyon nagyon aranyosak,mind a ketten.
Nagyon hamar eltelt  az idő,majd mikor a szülei elmentek,Harry velem maradt. Felmentünk a szobámba.
- Mit szeretnél csinálni ?-simitotta meg hátamat.
- Hát..
- Megvan. Öltözz fel,és elviszlek valahova.
Felkaptam magamra egy ruhát,majd lófarokba kötöttem a hajam és készen is voltam.
*ruha*

Táskámba bedobáltam a fontosabb cuccaimat,majd leszaladtam Harryhez,összekulcsoltunk kezünket és elindultunk. Sétáltunk a Hyde parkban,ettünk fagyit,majd nagyon sokat beszélgettünk. Mior már a nap lemenőben volt Harry megfogta kezemet,magához húzott és megcsókolt,majd bekötötte szememet és vezetett.
- Hova megyünk ?-nevettem fel.
- Egy csodás helyre.
- Vigyázz rám,nehogy leessek.-mondtam félénken.
- Nem esel le. Vigyázok drága.
Aztán egyszer csak leszedte rólam a kendőt és nekem elállt a szavam. Az ég vöröses volt és egy tó előtt álltunk,ami tele volt hattyúkkal,minden olyan romantikus és gyönyörű volt.
Beültünk egy csónakba,majd Harry evezni kezdett. Mikor beértünk a tó közepre,lelassitott és a hátam mögé ült,én hátradőltem,és megölelt. Ölelkezve néztük végig a naplementét,aztán énekelt nekem Közben egy-két csókot váltottunk. Annyira jó volt. S mikor a nap már lement és besötétedett,kézen fogva mentünk,haza,majd mikor beértünk a zobámba Harry úgy döntött,hogy ő hazamegy. Átvettem a pizsimet,bebújtam az ágyamba,Harry betakart és adott egy jóéjt csókot,majd kiment a szobámból. Mostmár biztos,hogy nagyon szép álmaim lesznek !:)

2 comentarii: