sâmbătă, 5 ianuarie 2013

6.:)

Meg is hoztam nektek a 6.-ik részt. Nagyon remélem,hogy tetszeni fog :) Minden esetre én mindent beleadtam. És nagyon szépen köszönöm a rendszeres kommentelőmnek :D Nem is húzom tovább a szót. Jó olvasást ! <3

Kómásan keltem fel reggel,belenéztem a tükörbe,hát mit ne mondjak,kb úgy nézhettem ki,mint egy ázott moosómedve.:DD Gyorsan felkaptam magamra valamit,kisminkeltem az arcom és bekapcsoltam a laptopom.

Fennt twitteren semmi nem volt,úgyanúgy facebookon sem. Lementem a konyhába,ahol anya sürgött-forgott. Lerakott egy nagy tányér csokis palacsintát.
- Reggeli után elmegyünk jelentkezni a sulidba. 
- Jó,gyorsan megeszem és mehetünk.
Reggeli után el is indultunk.
Az iskola nagyon nagy volt,udvara gondozott és szép volt. Bementünk az igazgatóságra,ahol egy kedves nénivel találtam szembe magam.
- Jónapot .
- Szia,Jónapot.-mondta.
- Fel szeretnénk iratkozni.-mondta anya.
- Rendben. Megtudhatom a nevét ?
- Bella Truscott.
- Rendben..pont az utolsó helyet tudjuk odaadni magának. Szeptemberben találkozunk.-mosolygott.
- Köszönjük.
Haza fele megcsörrent a telefonom.
- Haló ?
- Szia Bell. Harry vagyok,nincs kedved ma elmenni valahova ?
- De,persze. Hánykor,és hova ?
- Mondjuk menjünk el este vacsorázni.
- Rendben,akkor majd hivj.
- Menjek érted ?
- Ha nem nagy gond.
- Dehogy is...megadod a lakcimed ?
- Persze.-leadtam neki,majd mikor leraktam újból megcsörrent.
Ismeretlen szám.
- Igen ?-kérdeztem.
- Szia Bell,Zayn vagyok.
- Szia Zayn.
- Nincs kedved eljönni ma valahova ?
- Őőő..Zayn,tudod,Harry már elhivott ma estére..
- És holnap ráérsz ?
- Holnap igen.
- Oké,majd hivlak.
Leraktam,majd mentünk tovább.
- Kik volta azok ?
- Két srác,elméletileg mind a kettőnek bejövök..csak én nem akarok senkit megbántani.
- De neked melyik tetszik,vagy melyik jön be jobban ?-kérdezte anyu.
Olyan jó vele beszélni az ilyen dolgokról,mert ő mindig jó tanácsokkal lát el engem.
- Hát,igazából még egyiket se ismerem annyira.
- Hallgass a szivedre kincsem,és ne engedd,hogy akárki összetörje a szivedet.
- Vigyázok anya,igérem.
Hazamentünk,4 óra volt és elkezdtem készülődni,megmostam a hajamat,kifestettem a körmömet,kiválasztottam a ruháimat.6-ra egy egész jó kis összeállitást kreáltam.

Mire magamra kapkodtam a cuccaim Harry csengetett az ajtónkon. Letipegtem,majd anyával találkoztam. 
- Légy ügyes,és hallgass a szivedre.-megölelt,majd kimentem.
- Sziaaaa.-ölelt meg.
- Szia.
- Húúúú eszméletlenül szép vagy.
- Köszönöm szépen,te pedig nagyon aranyos vagy.
Beültünk a kocsijába,majd elindultunk.
- És,most hova megyünk ?
- Egy étterembe.
- Gondoltam.-nevettem fel.
Mikor megérkeztünk az étteremhez,kicsit elállt a szavam..ez lehet London legpuccosabb étterme.
Bennt az asztalokon minden gyönyörű volt.
- Jónapot,miben segithetek ?
- Egy asztal volt foglalva Styles névre.
- Rendben,kérem kövessenek.
A pincér elvitt minket egy olyan részre,ahol senki nem volt.
- Az asztaluk.-mondta,majd leültünk és elénk rakott két étlapot.
Az asztalon két gyertya volt és egy szál rózsa. Közben pedig a kedvenc számom ment a twilight-ból.
- De Harry..én bőségesen megelégedtem volna a piros kockás teritő,és gyorskaja.
- Dehogyis..-mondta,majd rendeltünk.
Mikor kihozták és nekifogtunk enni..éppen a sótartóért nyúltam,amikor Harry is,és kezünk összert,egymás szemébe néztünk és elmosolyodtunk.
- Neked zöldek a szemeid ?-terelte el a témát.
- Igen.-rebegtettem meg a szempilláimat.
- Gyönyörű zöld szemek.-mosolygott.
- Köszönöm.
Miután befeejeztük a kaját,azt az ötletet vetette fel,hogy menjünk el fagyizni. El is indultunk és a fagyizóban mindenki rendelt két  nagy gombóccal. Nagyon jól elbeszélgettünk,mikor éreztem hogy valahol fagyis vagyok.
- Harry,fagyis az arcom ?-Rámnézett és elmosolyodott.
- Igen, az állad..-letörlés helyett megpuszilta,erre én csak elmosolyodtam.
- Lejött ?
- Igen..
Miután befejeztük elmentünk sétálni.
- És van testvéred ?-kérdeztem.
- Igen, Gemmának hivják.
- Hm..Gemma,az nagyon szép név.-mosolyodtam el.
Ahogy mentünk egymás mellett,kezünk néha-néha elérte a másikét,egyszercsak megfogta a kezemet,és összekulcsolta az övével. Rápillantottam és ragyogott a boldogságtól,milyen aranyos mikor mosolyog. Azthiszem most érzem azt a bizonyos szikrát,amit egy fiúnál szokás érezni. Mikor hozzámér görcsbe rándul a gyomrom..és ez olyan jó érzés..bár még nem ismerem annyira...máris megszerettem. Csak mentünk kézen fogva,amikor magához ölelt és megcsókolt..ez...ez..ez mindennek a teteje volt..
- Azthiszem haza kéne mennem.-motyogtam.
- Hazaviszlek.-mondta,és lassan visszamentünk a kocsihoz,és mielőtt kinyitotta volna nekem az ajtót,megölelt és megpuszilta a nyakam. 
Hazavitt és mikor ki akartam szállni,megsimogatta a kezem.
- Még hivlak szépségem,vigyázz magadra.
- Köszönöm az estét,szia.
Ahogy beléptem a házba sms-em jött Zayntől.:
"Alig várom,hogy lássalak,és eltölthessek veled egy napot,holnap felhivlak,és megbeszéljük a találkát,vigyázz magadra. Jóéjt xx. Zayn"
Okééééééééé,jólvan,most mi a szart csináljak ? Itt ez a két hihetetlenül jóképű srác és mind a kettő engem akar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu