miercuri, 30 ianuarie 2013

16.:)

Jajj ne haragudjatok rám,mert sokáig nem volt új,de mostanában káosz van az életemben :)) Ezt a részt is egy kicsit elsiettem,csak hogy hozzak valamit. Úgyhogy kérlek ne haragudjatok,ha kicsit rövid,vagy sok a hiba benne :/ de amilyen későn ,annál nagyobb szeretettel hoztam nektek :) Jó olvasást !

Első napom 19 évesen ! Hát kicsit fura úgymond "nagynak lenni :))" , de végülis nem bánom. És nagyon nagyon,várom,hogy Harryvel elmenjünk Hawaii-ra. Bementem a mosdóba, megmostm a fogam,majd lementem és megláttam egy óriási nagy dobozt, rajta egy pár kerek lyukkal. Mégis mi lehet ez ? Felnyitottam a nagy dobozt, és megláttam benne egy kis cicát.  Te jó ég,hogy milyen aranyos volt. Fekete szőre,nagy szeme és nagyon nagyon puha volt.
- Szia te aranybogár.-vettem kezembe,majd magamhoz öeltem.
A dobozban volt egy levél is.
" Elmentem  Visszajövök megigérem,csak egy kis idő kell. Nagyon szeretlek,minden nap hivlak majd,de most kell egy kis idő,mert már nem birom. A cica,meg azért van,hogy jussak eszedbe,ha rá nézel. Hidd el,hogy alig várom azt a hetet Hawaii-on ! Két hét múlva jövök érted. Ne feledd : szeretlek nagyon ! -Harry. "

Teessék ? Na aztán ezt végképp nem értem ? Mihez kell neki idő ? A kapcsolatunkhoz ? De most mmi van ? Gyorsan kikerestem a telefonszámát és tárcsáztam.
- Szia.-mondtam i gyorsan.
- Szia drágám.-mondta,de hallatszott a hangján,hogy sirt..és én ezt nagyon könnyen felismereem.
- Mitörtént ?
- Én..nem tudok már semmit. De nemvagyok meleg és nem tudom miért kell igy bánni velem. Kicsim nem birom,már a legrosszabb is megfordúlt a fejembe.
- Harry nem tudom miről van szó,de hol vagy most ? Találkoznunk kell. Kérlek.
- Anyánál. Bemegyek a London Eye-hoz.
- Jó,fél óra mőlva ott várlak,és mindent elmondasz. Szeretlek.-mondtam végül,majd letettem.
Felvettem magamra ezt a ruhát,lófarokba kötöttem a hajam,feltettem egy napszemüveget és kimentem az ajtón. 
Odaértem és mikor megláttam Harryt ,a nyakába ugrottam és egfogtam a kezét. Megcsókolt,de nagyon vadul..úgy,mintha ez lenne az utolsó csókunk.
- Gyere.-mutattam egy padra.Leültünk és kérdőre vontam.- Mi lett ?
- A rajongók..vagyis..nemtudom mi lett,de nagyon sokan utálnak és twitteren meg látom,hogy mindenki azt beszéli,hogy fűvel-fával megcsallak és,aztán azt mondják egyesek,hogy meleg vagyok..és nekem kicseszettül elegem van ebből az egészből..
- Drágám,nyugodj meg,nem lesz semmi. Ezek csak hülye féltékenykedők.
Ezek hallatán elkezdett könnyezni,patakokban folytak a sós könnyek arcán. Annyira rossz volt ezt látni. Gyorsan letöröltem őket,majd megöleltem.
- Fúú,oké..most nem fogok bőgni.-nevetett fel,mire odaszólt egy csaj.
- Na most ne kezdj el bőgni..basszus te csak egy nagy nullával. Szivi,húzd le magad a klotyón..annyira gáz vagy. Te meg !-mutatott rám.-hogy birsz még mindig vele lenni..áh mondjuk te is csak egy nagy ribanc vagy,szóval annyibaj legyen.
- Mivan ?-mondtam kiakadvaa.- Szerintem menj és ásd el magad te hülye ribi..mit izélsz ? Nem kérdeztük a véleményedet ! 
Megfogtam a kávét,ami a kezébe vot é ráöntöttem. Leesett az álla,majd félve elment onnan.
- Én,most hazamegyek..nekem most egy kis idő kell.
Felállt,megcsókolt,majd kiment. Hát..most láttam előszőr ilyennek. Most tényleg megviselte ezz. Énis hazamentem,majd felléptem twitterre :
" Kedves "directionerek" vagy miknek mondják magukat azok akik ezt teszik velünk..! Nem foglak megkimélni titeket. Ezt most azoknak üzenem,akik bántják és lebuzizzák Harryt.: Ti jobbak vagytok ? Tudtok annyit felmutatni,mint a one direction ? Láttátok Harryt más pasival akármi "olyat" csinálni ? Hát szerintem nem.! Velem jár.! Engem nem csal meg,főleg nem egy pasival könyörgöm ! Elegem van az ilyenekből. Itt és most,fejezzétek be ezt az egészet. Sikerült jól elbaszni a napomat..sikerült jól elbaszni valakinek az életét. Szerintetek neki jól esik,hogy rengeteken ilyeneket mondotok róla ? Kit érdekel,hogy most több ezer követője fog elmenni ? Leszarom ! És aztis,hogy most meg fogtok engem utálni..nem érdeekel,de kapjátok be.! Most nagyon ideges vagyok. És nagyon ajánlom,hogy szállljatok le róla,mert bármire képes vagyok,csakhogy Ő boldog legyen ! Aki meg Harry mellett van,azzal tényleg semmi bajom nincs. Tudom,hogy lehet,most túlreagálom ezt az egészet,de ha valakinek valamilyen negativ véleménye van róla,az kérem tartsa meg magának a mocskos véleményeit. Köszönöm ha elolvastad ! Sziasztok.:)"

Ezután lementem és egy különös dolog fogadott..

2 comentarii:

  1. nem baj hogy csak most hoztad :)
    nagyon nagyon jó lett! :)♥
    szegény Harry :(♥
    már várom a Hawaii részt :D♥

    RăspundețiȘtergere