sâmbătă, 19 ianuarie 2013

13.:)

Érdekes,hogy mennyire meg lehet szeretni valakit. Azt hiszed,hogy egy örökre szóló kapcsolat és barátság is egyben. De nem,mert aztán kiderül,hogy megcsalt és,romba dől az életed.
Azóta,mióta megtudtam,hogy megcsalt..azóta eltelt két hónap. Ma jönnek haza..És ha minden igaz,hozzánk is be fognak jönni. Sokat gondolkodtam,és arra jutottam,hogy szakitok Harryvel. Fájt ezen gondolkodni..de igy mindenkinek jobb lesz,neki is,meg nekem is. Ő azzal lehet kivel éppenséggel szeretne én meg nem kell azon törjem a fejem,hogy kivel csal meg éppen. Mostmár kisirtam a szemeim és fel vagyok készülve arra,hogy mit fogok tenni,eldöntöttem,hogy mit fogok neki mondani. Minden el van tervezve. A mai napot nemtudom,hogy fogom eltölteni,azthiszem most lemegyek,készitek magamnak kaját,majd megkérdem,hogy Matt és Emily ma mit csinál. Lesétáltam a konyhába,anyáék nem voltak itthon. Benéztem a hűtőbe és semmi olyan nem volt amit most megettem volna...A szekrénybe viszont találtam spagettit. Odaraktam főni a vizet,majd mikor kész volt,reszeltem rá sajtot és megettem. Felszaladtam Matt szobájába és megláttam hogy Emily is itt van.
- Sziasztok. Bocs a zavarásért..ma mit csináltok ?
- Hát nemtudjuk még mi se..nem akarsz eljönni velünk moziba ?
- Jajj de..szivesen megyek
Pár perc múlva sikeresen el készültünk,majd beültünk a kocsiba és a moziig meg sem álltunk.
*ruhám*
A moziban megnéztünk egy nagyon nagyon jó filmet. Az volt a cime,hogy the vow. Ez most illett is a hangulatomhoz. Azthiszem mostantól a kedvenc filmeim közé fog tartozni. Mikor hazaértünk,hát mit látok ? Megérkeztek a fiúk. Mindenkit egy puszival,meg egy öleléssel köszöntöttem,kivéve Harryt. Most nem volt energiám egy ilyen szemetet ölelgetni. Oda jött hozzám,magához húzott és megcsókolt. Ajkai nagyon finomak volt és az illata *-* De basszus,Bell miket beszélsz ? Gyorsan elfordultam tőle.
- Baj van ?-kérdezte ingerülten..
- Nincs.-forgattam meg a szemem,majd elmentem onnan.
A srácok nagyon sokat meséltek nekem. Csak egy országot nem mondtak Franciaországot.
Az a tervem,hogy úgy teszek,mintha mi sem történt volna,aztán majd szépen kitálalok Harrynek.
- És mi volt Franciaországban ?-kérdeztem.
- Hát Franciaországban Harry megism..-kezdte el Niall.
- Nagyon jó volt Franciaországban.-vágott közbe Harry,miközben befogta Niall száját és rácsapott a fejére.
Hát ez hülye..komolyan mondom,most olyan szemét hülye leszek vele,mint még soha.
- Naa,nomális vagy ?-kiabáltam Harry fejébe.-hadd mondja el.
Harry elengedte,majd Niall mélyeket szuszogott.
- Mindegy..-legyintett.
- Nem,nem mindegy.
- De az.
- Ó basszus miért nem mondjátok el nekem az igazságot ? Bakker,mindenki tudja,hogy megcsaltál..az egész ország.-fakadtam ki.
- Mivan ?-kérdezte Harry és rákvörösre pirult.-inkáább beszéljük meg odabent.-mutatott a vendégszoba felé.
- Mi van ? Nem mered előttük mondani ? 
Erre csak megforgatta a szemét,majd mégegyszer az ajtó felé bökött. Bementünk a szobába,majd kérdőre fogott.
- Mi a baj ? Örülnöd kéne,hogy itthon vagyok ..
- Harry megcsaltál.
- Nem csaltalak meg !
- Harry ne nézz hülyének,jó ? Az egész ország ezt beszéli...Mutattak a tévébe te nagyokos ! Gondolkoztál volna,hogy hires vagy. Kiirod twitterre,hogy élvezted..Ne nézz hülyének ember!
- Nézd..
- Harry ne hazudj a szemembe..Mondd a szemembe hogy megcsaltál.
Lehajtotta fejét,majd újra rám nézett.
- Ne haragudj.
A könnyeim csak úgy ömlöttek arcomon,pedig én megigértem,hogy nem sirok többet fiú miatt,de nem..itt áll előttem "életem szerelme" és a szemembe mondja,hogy megcsalt.
- Miért ? Miééert ?-kiabáltam.-mit adott meg neked,amit én nem ? Nem tudtál egyből lefektetni..? Nem vagyok kurva jó ? Nekem nem ebből áll egy kapcsolat. De tudod mit ? Nem is húzom tovább az időt,mostantől szabad vagy,csinálj amit akarsz. Ha neked úgy,jó,hogy ki tudja kit csinálsz fel akkor hajrá. Tied a világ,mától nem vagy más csak egy..-csuklott el a hangom,de folytatni tudtam.-csak egy emlék. 
Ezzel kirohantam az utcára és elkezdtem sirni,nagyon.. Pedig én tényleg nem akartam,hogy ez legyen.. Egy sikátorba tévedtem,majd azon átmentem és egy kis utcában találtam magam. Lassan sétáltam és nagy levegőt vettem,majd próbáltam nyugpdt lenni. Kis idő múlva visszatért az erőm és újra normálisan éreztem magam. Végig mentem egy hosszú úton,majd megláttam a egy fiúbandát,ahogy egy padon ülnek és cigiznek. Mindig is féltem az ilyenektől,de most nagyot nyeltem és elhaladtam előttük,mikor az egyik analfabéta rácsapott a seggemre,a többiek fütyülni kezdtek és a másik hülye megszólalt.
- Dugnálak cica.
- Dugdoss répákat a földbe.-mosolyogtam,majd bemutattam neki és elrohantam onnan jóó messze.
Mikor már úgy éreztem,hogy ki van szellőzve a fejem,visszamentem..nagy léptekkel léptem fel a verandánkra,majd bementem a házba,ahol most csak Harry volt. Óóó csak tudnám,hogy az ilyet kitervelik előre,vagy csak misztikusan eltűnnek ?..
- Bella,most ne legyél ennyire ki rám..-mondta nagyon vörös,kisir t szemekkel
- Harry te meg ne legyél ennyire hülye,hogy azthiszed,hogy engem csak úgy magad köré tekerhetsz.
A falnál álltam és ő egyre közelebb és közelebb jött,már nem tudtam szabadulni,a falhoz szoritott,két kezét a vállaim fölé támasztotta és a szemembe nézett.
- Csak megcsókoltam. Esküszöm,semmi több nem történt. Én szeretlek és erre már akkor éjjel rájöttem,nem akartalak megbántani Bella Truscott,te vagy az a lány akit mindennél jobban szeretek,nem akarlak elvesziteni..kérlek nagyon nagyon szépen,bocsáss meg és adj még egy esélyt nekem. Bebizonyitom neked,hogy még a csillagokat is lehoznám csak azért,hogy veled legyek. Hidd el nekem,hogy eszem ágában sincs ilyet tenni,akkoriis,már volt bennem egy jóadag pia és..
- Ne magyarázkodj többet..ennyi megtette.-mondtam könnyes szemekkel,teljesen meghatott amit mondott és még magam sem tudom,hogy de bedőltem neki,és megenyhült a haragom. Ajkai az enyéimet céozták meg,majd "rám vetette magát" és enyhén megcsókolt,derekamnál összekulcsolta kezeit,én meg engedtem ezt az egészet. A szivem hevesebben kezdett el dobogni,és a hasamban megjelentek azok a bizonyos pillangók. Szeretem ezt az érzést..nagyonis.
- Akkor,most megbocsájtasz ?-kérdezte a csók végén.
- Igen Styles,de ajánlom,hogy ne szúrd el ezt a lehetőséget,mert ez volt az utolsó.-nevettem.. 
Mire ő felkapott az ölébemegpöretett a levegőben,még adott egy pár csókot és felrohant velem a szobámba.Ledobott az ágyba és elkezdett csikizni,de nagyon..és pont ott,ahol mellesleg tudja,hogy rettenetesen csiklom. Fenevettem,majd egyre jobban és jobban,csikizett mire már a könnyem is elkezdett folyni,úgy nevettem. Közbe még párszor megcsókolt és nevettünk sokat. Ő vörös volt,én meg csapkodtam és ficánkoltam,mint egy retardált fóka..Jellemző,két hülye :))
De azért..érdekes,hogy mennyit változtat egy őszinte (ha egyáltalán az volt) vallomás..

2 comentarii: